Zitro Skrevet 2. september 2008 #1 Skrevet 2. september 2008 Jeg er så støøøøøøøøøl at jeg lider her... :-( Klarer knapt å løfte babyen min jo og det må jo skjer litt ofte siden hun er 6 mnd. Men, ny økt i morra, det går vel over etter hvert som kroppen blir vant til det igjen...
Ksenia & Anjem Skrevet 2. september 2008 #2 Skrevet 2. september 2008 Hehe...ja sånn er det.. Føler meg alltid så frisk og rask etter trening og en dusj jeg Stå på..flott at du har begynt å trene igjen. Merker selv at jeg orker mere i hverdagen og ikke blir så fort sliten
Zitro Skrevet 2. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. september 2008 Ja rett etter trening så er det så delig. Skikkelig kvikk og opplagt. Skal få sparka gubben ned på senteret igjen også, han trente masse før og nå har han blitt en lat kar som bare slenger på sofaen fra kl 17.00 til han legger seg kl 22.30... Han sier hele tiden at han skal trene, men det skjer aldri da. Hvis han får trent litt så kanskje han blir litt bedre humør han også pga jeg synes han er trøtt og grinete hele tiden...
Ksenia & Anjem Skrevet 2. september 2008 #4 Skrevet 2. september 2008 Ja trening gjør underverker på humøret altså..Absolutt verdt et forsøk..Samboeren min trener han også, men bare styrke ikke kondisjon som meg..Men det er godt vi er begge opptatt at vi lage mest mulig sunne middager osv..Det er jo bra for gutta våre også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå