Med spire nummer fire<3 Skrevet 2. september 2008 #1 Skrevet 2. september 2008 Jeg og min kjære skal på weekendtur til trondhjem en helg i september. Lurer på om det er noen som vet om noen kjekke butikker med gravidklær el som jeg kan sjekke. Skulle hatt noen fine klær til november, evt kjole, til julebord sesongen. Jeg er jo da 8mnd på vei å føler meg kanskje ikke så kjempe lekker:) Må gjøre det beste ut av det å finne noe å ha på meg så jeg kan føle meg litt vel. Hjeeelllp......
Gjest Mothertotoo Skrevet 2. september 2008 #2 Skrevet 2. september 2008 Kapp ahl...veromoda...Lindex...
Elin snart mamma til 3 Skrevet 2. september 2008 #3 Skrevet 2. september 2008 tror vel kanskje det er mammabutikker du tenker på og ikke vanlig kjedebutikker?? prøv et søk på gulesider evn. desverre har jeg dårlig oversikt i Trondheim, men det finnes jo mange kule butikker i oslo som spesialiserer seg på oss med mage så da finnes det helt sikkert der også Lykke til
Med spire nummer fire<3 Skrevet 2. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. september 2008 Tenkte på gravid klær ja. Vet det er klær å få kjøpt i vanlige motebutikker også, men var gravid butikker jeg tenkte på nå
MintCondition Skrevet 2. september 2008 #5 Skrevet 2. september 2008 Kapp Ahl og Lindex har sluttet med mammaklær, og HM regner jeg med du vet om Prøv f.eks Det Lune Redet, Zip, eller Bebito (ligger på Solsiden den siste der).
Sigrid m/februarjente Skrevet 2. september 2008 #6 Skrevet 2. september 2008 Jeg var nettopp på ferie i Trondheim og forsøkte å finne butikker med mammaklær. Var innom Bebito som er nevnt i et annet innlegg, men synes ikke de hadde så mye spennende - mest klær i "joggebuksestoff". De hadde imidlertid en del bukser (svarte + denim), men de var ikke spesielt kule, synes jeg. Var ikke på Det Lune Redet, det kan jo være verd et forsøk. H&M har de desidert fineste mammaklærne jeg har sett til nå - Det er utrolig lite utvalg i butikkene rundtomkring! Noen som har bestilt klær på nett og har noen bra nettsteder å anbefale?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå