Mamma+2 Skrevet 2. september 2008 #1 Skrevet 2. september 2008 Fikk svar lenger nede her at bekkenbunnstrening hjelper mot "nedtrykk"- det er jo 4 år siden jeg fødte sist og føler vel at jeg har tatt knipeøvelser jevnlig- uten noen god effekt. For oss som ikke føler at det har god nok virkning- finnes det noen annen trening/ behandling??? Håper på svar.
Trollemor og snuppa! Skrevet 2. september 2008 #2 Skrevet 2. september 2008 Det er en hel del øvelser du kan ta for å trene bekkenbunnen.. Har fått en del av fysioen jeg går til.. ) Anbefaler deg å ta en tur til en fysioterapeut for å sette opp et program.. )
Gjest Skrevet 2. september 2008 #3 Skrevet 2. september 2008 Du faar kjoept et slags "lodd" paa stoerre apotek, og du kan faa gode raad av fysioterapaut. F.eks har Baerum sykehus (hvis du bor paa oestlandet) navnet paa en dame som er spesialist paa opptrening av bekkenbunnen og i foelge henne er det aldri for sent aa trene den opp!
Mamma+2 Skrevet 2. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. september 2008 Ok- så det er " kun" trening som kan hjelpe- ikke noen som har erfaring med at noe kan ordnes kirurgisk???¨¨ jeg har ME så orker ikke gjøre så mye øvelser- knipeøvelser gjør jeg jo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå