Gå til innhold

stripping?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Stripping er vel det samme som røsking, at jordmor, lege eller liknende drar og masserer rundt livmorhalsen hvis den er moden.

Jeg skal selv strippes dagen før termin. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er ikke noe godt!!!:( blei det i dag tidlig.. har hatt 4 cm åpning siden i går.. en del maserier i dag... men er sendt hjem fra sykehuset.. håper jeg slipper å gå i to uker til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor skal de drive å strippe på gravide før termin??? Ingen har sagt noe til meg om at jeg skal strippes, og jeg har termin 06.09.! KJenner jeg blir litt småstressa når det dukker opp ting og tang jeg ikke har kontroll på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du velger selvsagt om du vil strippes eller ikke, det er ikke noe obligatorisk. Men det var det som gjorde at jeg fødte sist. Da var jeg 7 dager over, og jordmor pirket borti fosterhinnene, for at et stoff som heter progesteron (tror jeg) skal modne mormunnen. Jeg synes ikke det var så vondt, jeg. Og når man er ei veke på overtid, så er man rimelig klar for alternativer for å komme igang! Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Det er en måte å trigge fødselen på. Men det funker nok bedre hvis man er gansle moden. Nå er jeg en uke på overtid, og har blitt strippa to ganger, så det funka ikke så bra denne gangen, dessverre... Håper det funka for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...