Gå til innhold

Herregud jenter!!! Så flinke vi er!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenk da, vi går 3/4 dels år og skaper et helt nytt, lite menneske!!!!! Det er intet annet enn fantastisk.

Synes vi skal være ordentlig stolte av oss selv; for selv om vi er aldri så heldige som faktisk får oppleve dette, holder vi faktisk ut med kvalme/oppkast, ekstrem trøtthet, åreknuter, hemorider, bekkenløsning, ryggvondt, pustebesvær, tette neser, leggkramper, magevondt, søvnløse netter, maaaaange kilo ekstra, ømme pupper og mere til! (- og da er ikke engang fødselen nevnt med et ord, hehe)

Synes vi skal feire oss selv jeg, og unne oss et eller annet vi virkelig har lyst på!! En "flink-jente" presang (",) Spiller ingen rolle om det er billig eller dyrt, så lenge det e rnoe vi virkelig vil ha ;o)

Gi et hint om hva det blir da vel!

Masse lykke til videre alle sammen!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

selvtilliten vokste litt ved å lese dette ja...tror jeg skal lage den om til en memo til meg selv og henge den opp på kjøleskapet;)

Skrevet

Vi har ikke alltid hatt så allverdens med penger som kunne brukes til luksussaker de siste årene, så jeg har bestemt meg for at etter fødselen (og når vekten nærmer seg normalen igjen...) så skal jeg ta en reell utskifting av garderoben min - rett og slett oppdatere meg litt på klesfronten... Det skal være min belønning - og så blir det litt kjekt for samboer å få noe snertent å se på og da...

Er jeg heldig, så klaffer det med januarsalget ;oD

Men først av alt skal jeg spandere på meg noen lekre sko til høsten. Har vært så hoven i beina denne sommeren, at alt jeg har kunne brukt har vært noen utgåtte sandaler...

Høye hæler, elegant design... *sugle*

Skrevet

Kjøpte meg masse fint i går!=) Skulle egentlig bare ha nye gardiner siden det er tilbud på Kid, men det ble ikke tilbudsgardiner, det ble de nesten dyreste av alle=/ Men hvor ofte kjøper man nye gardiner???? Nettopp...

Også kjøpte vi nye duker, puter, lys, måtte ha 2 nye lysestaker også, og kjøpte ny pynt til stuebordet (sambo som valgte, og det ble kjempefint!!!)

Så nå har jeg en ny stue! Litt mer høst stue enn alt det turkise jeg har hatt i nesten 1 år nå..Begynte å bli lei!

Så det kom på den nette sum av 2000 kr... Det ble dyre gardiner synes sambo=P hehehe.

Menmen, litt deilig å få bytta ut litt! Så det var det jeg unnet meg!=D

Lykke til!=)

Skrevet

Jeg også skal unne meg en seriøs shoppingrunde når idealvekten er nådd! :D

Nye sko,bukser,skjørt,kjoler,topper undertøy,u name it! Må vel begynne å spare allerede nå,hihi

Skrevet

ja vi er flinke c",)

jeg skal spandere på meg en time med aromaterapi, ansiktspleie og fotmassasje når jeg har født - kroppen min skriker etter det nå, jeg har såå lyst til det. Jo, også skal jeg kjøpe treningskort, det savner jeg. Så ett par tusen kroner skal mor spandere på seg selv om en liten måned c",)

Skrevet

Cruise i karibien ....gleeeeeeder meg =)))))

Skrevet

skal kjøpe meg alle klærne jeg har gått å sett på i flere uker nå!!! å enda er det 7 uker til lille gutten vår er ute. også skal jeg og ei venninne på shoppingtur til østersund etterhvert når far kan være alene mad gutten:)

Skrevet

Takk for vitamininnsprøytningen! Kjøpte akkurat bæresjal til meg og vesla :) Får bli min lille barselgave til meg selv. Gleder meg til å kunne ta det i bruk :)

Skrevet

Kjøpte meg en stor skinn lommebok med plass til mobil og bil nøkkel oppi. Den kostet 699 kroner men det er den verdt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...