Gå til innhold

ca 1 uke til IKM:S

Anbefalte innlegg

Skrevet

bør jeg snart merke noe??

har virkelig stått på denne mnd.Skal til utrdning snart,s¨å håper å slippe det.

men merker ingen ting ennå_:(:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er litt tidlig å merke noe ennå..

Jeg og har IKM om ca en uke..Trodde dette var noe som skulle gå fort.... (å bli gravid), men den gang ei... er inne i 4pp nå, men lite som skjer... Men kanskje denne gang... he he..

Lykke til til deg!!

Skrevet

takk.Var akkurat det svaret jeg håpte på hehe....føler alle andre merker noe med en gang..Merket vel ikke noe før IKM med guttungen heller,men er noe mer utålmodig denne gangen.Da brukte vi 3 mnd. nå har vi brukt 1,5 år:(

Skrevet

Forstår godt at du begynner å bli utolmodig da. Vi har jo egentlig ikke prøvd så lenge, men det er noe med det at når man først har bestemt seg så skulle det helst ha skjedd i går.... Vi har ingen barn fra før så jeg venter veldig på vår første..

Så da er det bare å vente en ukes tid å se om hybelboeren har bosatt seg for ni mnd.. :)

Skrevet

Jeg begynte med murring ca 10 dager før ikm. Har ikm til torsdag. Men testet pos med CB digital og billigstrips 6 dager før.

Så hvis du ikke klarer vente, ta en test...Men skulle den ikke slå ut, så har ikke kroppen produsert nokk hcg ennå, og vil antagelig slå ut om noen dager:)

Lykke til....

Skrevet

har ikke råd til å teste i tide og utide denne mnd...hehe....kanskje like greit,ellers hadde jeg vel tatt en hver dag;)

men har liksom gitt opp håpet,men har aldri hatt så mye før som denne mnd,tilogmed mannen ble fornøyd*hihi*^

Skrevet

Kjøp tester på billigteste.dk;)

jeg merker ikke noe heller. Har lett etter symp og da kjenner jeg så klart både ømme brystvorter og stikkinger i undelivet, men jeg skal banne på at de er der til vanlig 1 uke før IKM også;) haha. Det er bare det at jeg kjenner etter nå som gjør at jeg legger merke til det.

Vi hadde oss 6 dager. Også på el dagen;) Håper spirene sitter alle sammen.

Skrevet

jeg merker ikke noe spess... jeg har ilinger og kramper i undelivet, men det pleier jeg og ha før ikm uansett... så her er det bare og smøre seg med tolmodighet... De aller ferreste merker noe før det har gått noen uker uansett... Bare vi gale bim jentene som trur vi merker noe i tide og utide... hehe

by the way... festingen skjer fra 6-10dpo ca... så det er jo ikke sikkert spira har festet seg en gang... =)

lykke til...

Skrevet

Heihei jenter;)

Noen som merker noe til noe som helst??

Aner ikke hva det er med meg jeg:

- Vondt i puppene ---- Kan være mens symptom (har dette avogtil, men ikke alltid)

- Fortsatt stikkinger i eggstokk området

- Plutselig fått noen forferdelige humør svingninger (ALDRI vært plaget med andre mens symptomer en ømme pupper avogtil noen gang

- Tar lett til tårene hvis jeg føler noen snakker litt i mot meg/kjefter på meg

- Ekstra vondt i korsryggen (er plaget med dette generelt, men synes det er værre nå)

OG TILSLUTT!! OM man har festeblødning, når vil denne normalt komme og hvor mye kommer da?? (Har IKM om 6-7 dager om alt er som det har vært de siste ukene)

Var på toalette i dag, og jeg ser jo såklart på papiret og syntes jeg kunne skimte en pitteliten prikk med blod. Så da var det ned igjen med papiret da, og sjekke dette litt nøyere, og da kom det enda bitte litt mer (helt rødt og fint, men det var liiiiiite). Hadde jeg hatt sex eller noe slik i det siste, så ville jeg nok tenkt at jeg kanske hadde blitt litt sår ell.no, meeeen etter som jeg ikke har hatt det på 1uke=/ kan det jo ikke være det heller... hmm...

Eller er alt dette bare innbilte symptomer???=P hehe.. Må innrømme jeg leser er del om dagen, men jeg blir jo aldri klok på dette her=P hehe..

Neeeeeei, dette ble masse på en gang!! Skjønner om dere ikke gidder å svare på alt dette her=P hehehe.. Men er liksom ikke noen andre jeg kan snakke med/spørre heller.. Etter som dette er hemmelig for alle andre undt meg! (venner/familie);)

Åhhhh BARE 1uke igjen til TR IKKE skal komme og jeg endelig kan teste;)

Skrevet

Blir spennende om en ukes tid ja :).

Men stresser ikke med testinga jeg. Gubben får penger den 11, så tenker jeg kjøper en test da og tester den 12. hvis ikke mensen har kommet innen da... IKM er ca 7/8 september...

Skrevet

Stresser ikke med test jeg heller;) Venter værtfall til den dagen mens skulle ha kommet, kanskje en dag eller 2 senere enn det også om det ikke kommer noe=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...