Gå til innhold

Hva i all verden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har moderator tatt helt av her inne i går?

Jeg skrev et svar til en eller annen at jeg også syntes det luktet svidd av modereringen her inne.

Nå har jeg fått slettet innlegg jeg har skrevet som er helt ordinære, bl. a et svar til Havrekjeks om det å flytte til London/England.

Hmm... dette lukter jo virkelig svidd...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Typisk modde vil vel jeg si..... det er slik hun straffer deg skjønner du:)

Skrevet

Hehehe ja når de først gidder å jobbe litt så går de virkelig inn for det ;)

Tror de hadde temakveld i går og slettet alt som hadde med en viss person å gjøre, også om det indirekte kunne kobles til han.

Noe som igjen bare gjør folk mer mistenksomme hehe :)

Må si jeg har vært litt skeptisk til de som styrer her rimelig lenge nå og det ble ikke bedre etter i går for å si det sånn.

Så mye dritt som blir slengt her inne hver dag uten at de får det med seg, også med en gang det er noe om kjære drypperten så får de faktisk ræva i gir?

Synes også det er rart at han har fått holde på så fritt med drittslengingen sin så lenge.....'

Men men, nå blir vel dette innlegget slettet også hehe ;)

Skrevet

En ting er at de har slettet svar som hadde med den saken å gjøre, men når de sletter svar som var på helt ordinære innlegg?

Jeg må si jeg er meget skeptisk til moderatorenes praksis her inne.

Det ryktes jo at andre personer har vært navngitt her inne før, var flere som kunne bevise dette, uten at det ble sagt noe som helst om det. Antagelig har en viss person truet dem til å få slettet alt som har med dette å gjøre, og først da får de ræva i gir...

Skrevet

De må straffe deg litt vet du, siden du setter spørsmålstegn ved hvordan de holder på ;)

Det ligger jo et innlegg på anonymsiden nå hvor en bruker er navngitt. Det har ligget der i mange dager nå og folk snakker ikke pent om henne stakkars, men modde har ikke løftet fingeren for å få ordnet opp i det nei. Det er også linker til hennes personlige blogg og bilder fra andre nettsider der.

Synes det er helt latterlig at folk får holde på sånn! Burde vært nulltoleranse for sånt, slike brukere burde bli slettet med en gang.

Skrevet

De må da i det minste ha en ensartet modereringslinje...

Dette er virkelig helt hårreisende. De har også slettet innlegg jeg har svart anonymt på på et par andre debatter. Helt uskyldige innlegg som ikke hadde noe med denne forrb.. Dr. Yppert-saken å gjøre i det hele tatt.

Er dette Kina eller Norge?

Nå er jeg faktisk virkelig sjokkert.

Skrevet

Det håper jeg bare er en misforståelse eller en glipp fra deres side (det kan jo skje). For det kan jo ikke være mulig.. Eller?

Skrevet

Det kan det helt klart, men det virker bare som det har tatt helt av i går...

Jeg har i hvert fall blitt ganske skeptisk nå.

Skrevet

Du får spørre dem om årsaken. Om det var et innlegg om noe helt annet- så skal det da ikke bli slettet.

Skrevet

Det var et innlegg der jeg svarte havrekjeks i forhold til flytting til London/England, skjønner ikke hvorfor det skulle bli slettet.

Det var også et uskyldig innlegg som svar på hvor mange milliliter det er i en deciliter på anonymsiden.

Skrevet

Det beviser vel dessverre bare det at enkelte har mer "makt" enn andre. :-( Trist at det skal være sånn. :-(

Trodde faktisk ikke det fantes moderator her lenger, sånn som Dr. Yppert har fått holde på. Ironisk nok er det han som blir "beskyttet".

Skrevet

Det bør nå i hvert fall være like regler for alle.

Skrevet

Herremingud, er det mulig da??

En "anerkjent" side for småbarnsmødre, hvorpå innlegg av drittslengere blir ivaretatt, men uskyldige innlegg slettet.

De får svare for seg da vetdu. Tipper på at moderator puler Dr. Yppert, og bruker hans innlegg som eroitiske noveller..

Så vi er rett og slett med på en giga orgie alle sammen..

Slett meg slett meg slett meg!!

Skrevet

Hi hi, nå ler jeg så jeg griner her Twintipp:-p

Gjett om alt du noen gang har skrevet er borte før du får sagt "jeg puler yppert"...;o)

Skrevet

Modde har jo skrevet et innlegg om forklaring på barnimagn.com. Helt teit..ho beskytter en viss person. Det er ikke vanskelig å se..

Skrevet

Det forundelige er at det faktisk er voksne damer som synes disse triadene hans med skittkasting mot diverse grupper er festlige og morsomme.....

Kansje "modde" er en av disse?

Jeg hetser ikke vedkommende, vi har faktiks lov å si fra når nok er nok for de som ikke har forstått dette. Han har selv bedt om det, opptil fler ganger. Når det er sagt så synes jeg ikke det var nødvendig eller "pent" å henge ut fyren med navn og alt, det er vel å gå langt over streken og bryte regelverket her.

Men kansje det var en konsekvens av at moderator har latt ham herje fritt, noen har tydeligvis sett rødt og kansje er det årsaken til at navnet kom fram også.

Skrevet

Bare så det er sagt så er jeg sterkt imot at noen som helst blir hengt ut med navn etc her inne, uansett hva de har drevet med.

Det jeg reagerte på var linjen moderator la seg på.

Når det er sagt, kan jeg skjønne at noen har sett rødt i forhold til denne personen.

Skrevet

Ja, det er virkelig lavmål å henge ut noen ved navn og offentliggjøre personens navn på den måten.

Tipper det er noen hatter som ikke er spesiellt høye i dag ja..

Skrevet

Om de ikke er høye så fikk de så den passet kanskje? :-p

Helt på tryne å henge ut noen ved navn. Jeg har jo også visst hvem denne personen var en stund, men kunne aldri tenkt meg å henge ut vedkommende, selv om jeg synes han skriver ganske dryge innlegg.

Skrevet

Jeg ble i min bim tid trakassert på det groveste av en annen bruker ba da moderator om å stenge ute denne brukeren, ingenting ble gjort.Til slutt skreiv jeg svar til den som trakasserte meg, dra til helvete...Timer etter fikk jeg advarsell om utestenging fra bim pga svaret mitt.At jeg hadde fått døds trussler i flere mnd, det betydde ingenting.Moderator med opp i ræva sier nå jeg !!!!!!!!!!!

Skrevet

Ha ha ha, ja den er nok nokså passelig i dag ja:-D *flire* Goddagmannøkseskaft!

Såpass ja. Trodde kanskje han var en av damene her inne jeg. Har forsåvidt bare sett et par overskrifter og en dårlig kioskromanlignende tørrjokketråd mellom ham og en annen bruker her inne..

Husker jeg priset meg lykkelig for at den type kommunikasjonsmetoder ikke fantes når jeg var lita. Hadde mine foreldre oppført seg slik, hadde jeg rulla inn puppa og satt meg på skjegget i postkassa!:-O

Skrevet

Lol:-D

Men da hadde du jo fått skjegg i ræva:-p Huff, sorry dårlig humor..

Må være sånn passelig flaut å ha foreldre som driver slik, ja... Huffameg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...