Gå til innhold

Gravid igjen etter SA, hvor lenge bør man vente?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holder på med en SA, men lurer på hvor fort vi kan begynne prøvingen igjen etterpå?

Gjør det noe om man ikke venter til neste syklus?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Først vil jeg si at det var trist å høre,

Det jeg fikk beskjed om av legen var at man ventet en mens, men når legen gikk ut så sa JM at phjø bare hopp i høyet det med å vente er kun for å gjøre det lettere å sette termin

VI tok ikke noe hensyn til å vente, men ble ikke gravid før etter noen pp

Lykke til

Skrevet

Samme her. Legen min sa at det var bare å vente til jeg var ferdig å blø,så prøve videre. Det med å vente på en mens var gammeldags og for å sette termin :)

Skrevet

Jeg hadde en SA og vi hoppet i halmen med engang det sluttet å blø. Spiren satt igjen på første forsøk og det ble SA blødnigen som ble skrevet opp som siste mens.

Nøyaktig ni måneder etterpå fødte vi ei frisk og velskapt jente=:-)

Lykke til!!!

Skrevet

ja,kan legge til at jeg ikke rakk å få mensen tilbake før jeg var gravid igjen :)

Skrevet

Jeg ble gravid med en gang etter SA uten mens imellom, så som de andre sier - bare kjør på!!

Skrevet

Tusen takk for svar jenter :-)

Da lar vi ting bare gå sin gang her i gården hehe

Var hos legen også i dag og hun sa at de anbefalte egentlig å vente en syklus, men kroppen har en utrolig evne til å lege seg selv så det var ikke nødvendig å vente.

Så da er vi i 1 pp om ikke så alt for lenge :-)

Skrevet

Vi også begynte å prøve med en gang!!! Vet ikke om jeg er gravid, jeg tror det , håper det inderlig og har symptomer men... Orker ikke teste.. bedre gå i uvisse men så er jeg litt snål... Kjør på!

Skrevet

Etter begge mine SA fikk jjeg samme beskjed. Når du er klar for å prøve igjen, er kroppen det også!

Skrevet

Glemte å si at el ikke nødvendigvis kommer 14 dager etter en sa.

jeg fikk el 3 uker etter saen og (mensen 5 uker) Deretter fikk jeg mensen etter 3,2 og 1 uke så det tok litt tid å komme i system igjen,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...