våken_om_natta Skrevet 2. september 2008 #1 Skrevet 2. september 2008 Men skjønner ikke helt forskjellen på lerretsperm eller hardcover. Noen som har erfaring med begge deler som vil anbefale??
Zitro Skrevet 2. september 2008 #2 Skrevet 2. september 2008 Hardcover er papir/papp mener jeg og lerret er sånn skinnaktig. Anbefaller lerret jeg. Da tåler albumet mest.
OneOfTheBoys Skrevet 2. september 2008 #3 Skrevet 2. september 2008 Lerret er perm i lerret kvalitet. Mesteparten av boken er svart, rød eller blå (hvis jeg husker rett), med evt. et lite bilde frempå. Lerretperm er billigere enn hardcover. Hardcover er som en vanlig bok, og du kan fylle hele forsiden og baksiden på boken med bildet ditt. Evt. flere bilder.
OneOfTheBoys Skrevet 2. september 2008 #4 Skrevet 2. september 2008 Tror hardcover tåler nok medfart den og. Det blir jo som en vanlig bok. Men begge deler er for all del fint. Du må nesten bare se hvor mye penger du vil legge i det, og hva som passer deg best. Selv synes jeg det er stilig å kunne lage sitt helt eget cover på boken!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå