Trollemor og snuppa! Skrevet 2. september 2008 #1 Skrevet 2. september 2008 Noen som har den? Fornøyd i så fall? Synes de er griselekre, men de i Norge er ganske dyre... :oP Og lengre?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 2. september 2008 #2 Skrevet 2. september 2008 Tenker du på den med bamsen eller med lammeskinn? Jeg har den med lammeskinn (lammy, men tror ikek min heter xl, selv om den var lang nok til åbrukes hele vognperioden) og er SUPERFORNØYD. Den var dyr, men mtp hvor lenge vi har brukt den og hvor fornøyde vi er så syns jeg den var verdt det. Lammeskinnet kan brukes hele året (kan tas av fra posedelen), dunpose gjør at man kan forme den litt bedre etter fasong på vogn (og dermed ikke blir så trang ifht mange andre (syntetiske) poser, og ikke minst er den god og varm, og enkel å ta barnet inni og utav.
Zitro Skrevet 2. september 2008 #3 Skrevet 2. september 2008 Er fornøyd med min jeg ja. Og ja dem er dyre, men er du i sverige så får du den billigere der. Jeg kjøpte min på tilbud på babyproffsen, kosta ca 1500,- SEK, og den kom da på rundt 1200 norske kr. Og det er bra dem er lange pga da holder dem hele vognperioden. Min slutta og sove i barnehagen i vintern som var og da var han ca 98 cm lang, og han hadde masse plass igjen. :-)
Sivalur Skrevet 2. september 2008 #4 Skrevet 2. september 2008 Vi har den med bamsen inni. Og er kjempefornøyd med den. Den er lang så han kan bruke den så lenge han skal sove ute, og den er god og varm. Har ligget ute i kun ullundertøy og ullhjelm oppi posen i minus 8 grader og vært passe varm!
Gjest Skrevet 2. september 2008 #5 Skrevet 2. september 2008 Har Odenwalder babynest (tror jeg ... den med bamsen i). Kjempegod pose. Er utrolig fornøyd med den. Lang, men lett å justere lengden så den passer både i bag- og sportsvogn!
♥ Celines mamma ♥ Skrevet 2. september 2008 #6 Skrevet 2. september 2008 Vi har den, og jeg er kjempe fornøyd!! God og varm. Lengden ordner du lett. Barnashus pleier å ha den på tilbud av og til
Trollemor og snuppa! Skrevet 2. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 2. september 2008 Ja, så de hadde tilbud i august.. Så det seff ikke før på lørdag kveld.. :oP Får sjekke Sverige.. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå