Gå til innhold

Hva er deres største svakhet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min må være at jeg ikke klarer å la vær og spise godteri/sjokolade/potetgull hvis jeg veit at vi har det i huset.

Det bare må spises opp liksom...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe - ja det er vel en av mine største laster også (har så mange, aner ikke hvilken som er verst, hehe). Kan aldri starte et nytt og bedre liv før alt det usunne er spist opp (kan jo ikke kaste "mat"!)...

Skrevet

Nei, og hvis jeg faktisk klarer å få det tomt da (he, he...) så kommer gubben og klager på at vi ikke har noe også må jeg kjøpe mere...

Så alt i alt så er det hans skyld fort at jeg har noen kilo som må bort. :-)

Skrevet

Ja disse mannfolka har skylda for alt, jeg klarer i alle fall ikke se noe annet, for det var ikke før jeg traff ham at jeg fikk hull i tennene og maaange kg for mye ;o) Mens han derimot er snart 30, har null hull og til tross for større både mat og snopinntak enn meg fortsatt bare har en bitteliten kosemage *gi liv til litt voksende bitterhet*

;oD

Skrevet

Kake.......... Må bare sørge for å ikke ha det i hus ellers blir det borte!!!

Er ikke borte når det glelder snop o.l. heller. Har funnet ut at trikset er å handle bare det vi vil spise opp i helga på torsdag eller fredag, og så ikke ha noe i huset resten av uka.

Skrevet

He, he... lov å være bitter da ja. Men her har også mannen lagt på seg en 15-20 kg de siste 10 årene så litt skyld har han i det selv også.

Jeg sier jeg ikke vil ha det i hus, men han måååå jo ha det også kommer vi ingen vei liksom... :-)

Skrevet

Samme her, kan ikke sitte i ro og tenke at jeg ikke skal ha snop eller sjokkis idag hvis jeg vet det ligger i skapet... Må ha det- bare må ha det!!

Skrevet

Min største svaket er minstemann. Og for en deilig svakhet:)

Skrevet

Den svakheten har jeg også. Utrolig hvor svak jeg er for den lille babyjenta mi... :-)

Skrevet

Jeg er fæl til å kjøpe ting som vi ikke trenger, kunne spart masse om jeg hadde skjerpet meg litt..

Er også svak for godis og ikke minst COLA! Om vi ikke kjøper det så går det helt fint, men så lenge vi har det i huset så mååå jeg bare snope litt nå og da.

Skrevet

Nå gidder ikke jeg være så politisk korrekt at jeg svarer snuppa mi, så da velger jeg å si oreo kjeksen. Å herregud den med det hvite sjokoladetrekket. Er blitt helfrelst og har fått mange med meg :)

Skrevet

Litt annerledes jeg da=) Min svakhet er sylteagurk! Gud så godt det er ! Sjokolade ol var min største last, men det har jeg kuttet så og si helt ut.

Skrevet

Sjokolade og magasiner/blader...

Blant annet... har nok flere svakheter enn det der ;o)

Skrevet

Min aller største last er Cola! Må ha det, bare må ha det! Kan drikke opp en stor flaske på null komma svisj. Kan ikke ha det i hus og det burde egentlig ikke være lov til å selge det heller. Grenser til narkis! Er sånn at jeg kan sitte hjemme og pønske ut unnskyldninger for hvorfor vi skal kjøpe cola i dag også.... Men nå har jeg fått med meg mannen min på at vi skal leve sunnere, så nå er det ikke noe cola i huset før til helgen igjen (kan ikke la være i helgen.... får være grenser).

Kan ikke ha ting som er godt i huset her vi heller... Mannen min kan spise en bit sjokolade og la resten ligge... det klarer ikke jeg!

Skrevet

1. Sjokolade

2. Tålmodighet, eller manglende sådan...

Skrevet

At jeg har vanskelig for å si nei, og vil helst strekke til over alt.

Skrevet

Jeg er supersløv, og nedprioriterer alt som har med husarbeid å gjøre... Må virkelig skjerpe meg, men det har jeg vel tenkt de siste 20 årene og nå er jeg snart 30, så vi får nå se...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...