ღhælgelainnღ Skrevet 2. september 2008 #1 Skrevet 2. september 2008 Hvilke vitaminer ol. tar dere for å forebygge sykdommer og styrke immunforsvaret?
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 2. september 2008 #2 Skrevet 2. september 2008 Akkurat nå; ingenting, til vanlig tar jeg bare Møllers Tran m/sitronsmak.
Sjokoladekaka Skrevet 2. september 2008 #3 Skrevet 2. september 2008 Ingenting. Har eit variert kosthold, med grønsaker til middag stort sett kvar dag. Brukar mykje paprika i mat, både i salatar, på skiva, i middagen. Også tomat, i tillegg til andre ting. Kan ikkje ta tran no(pga at A-vitaminen og medisin eg brukar, ikkje går saman), men brukar å ta det ellers, spesielt om vinteren. Det er betre å få alt slikt naturlig i kosten, enn å tilføre i form at piller. Dette er det eg prøver å lære ungane her, og då må eg vere førebilete;) Men det er godt også, då
Zitro Skrevet 2. september 2008 #4 Skrevet 2. september 2008 Ikke noe... og de gangene jeg faktiska har tatt noen vitaminbjørner sammen med guttungen så blir jeg syk bare noen daget etterpå, så de bjørnene må virke mot sin hensikt på meg...
Nurse80 Skrevet 2. september 2008 #5 Skrevet 2. september 2008 Dersom man føler seg frisk og spiser variert, så burde det holde med litt tran. Jeg er syk, og tar multivitaminer, jern, tran og b12-inj. Ekstra c-vitaminer ved feber!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå