*venter på nr 2* Skrevet 2. september 2008 #1 Skrevet 2. september 2008 Har hørt at sjangsen for å få tvillinger er større hvis du blir gravid rett etter pilleslutt. Ligger det noe i dette eller bør jeg ta det helt med ro (jeg har ingen tvillinger i min familie)?
2hærligegutter Skrevet 2. september 2008 #2 Skrevet 2. september 2008 den teorien har jeg aldri hørt, iog hvis dere ikke har noe i fam. er det veldig liten sjangs
~sjiraff~ Skrevet 2. september 2008 #3 Skrevet 2. september 2008 Jeg har også hørt det. Noe med at kroppen kommer igang igjen og dermed slipper flere egg samtidig?! Hvorvidt det er sant aner jeg ikke. Forøvrig er det kun toeggede tvillinger som er arvelig, ikke eneggede.
melkekua™ Skrevet 2. september 2008 #4 Skrevet 2. september 2008 Jeg har hørt det også, men tror nok det er en myte!
*venter på nr 2* Skrevet 2. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. september 2008 Leste på babyverden om tvillinger nå, å hvis du blir gravid rett etter pilleslutt så er sjangsen større. Så det stemmer nok. Er 8 uker på vei å har blitt spurt flere ganger om jeg er gravid de siste 2 ukene. Magen er stor til å vær så lite på vei. Leeenge til UL enda.
~sjiraff~ Skrevet 2. september 2008 #6 Skrevet 2. september 2008 Oi, da hadde jeg nok ikke klart å vente til ordniær UL. Spennende )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå