Anonym bruker Skrevet 2. september 2008 #1 Skrevet 2. september 2008 Oldemoren til mitt barn er død og det skal være begravelse neste uke. Jeg har bestemt meg for å gå i begravelsen, men er i tvil om jeg skal gå i laget som er etterpå. Forholdet til far og konen er heller dårlig, men jeg har grei kontakt med eks-svigermor...
Morradi Skrevet 2. september 2008 #2 Skrevet 2. september 2008 Jeg hadde ikke gått, hvis jeg ikke var invitert iallefall.. men det er bare meg da!
Mamma+2 Skrevet 2. september 2008 #3 Skrevet 2. september 2008 Naturlig å gå i kirka til selve begravelsen, men jeg hadde ikke gått i laget etterpå - dersom jeg ikke hadde blitt bedt da.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2008 #4 Skrevet 2. september 2008 jeg er ikke blitt bedt personlig. Men i avisen stod det at alle som ville er velkommen.
Verbena Skrevet 2. september 2008 #5 Skrevet 2. september 2008 Dra i selve begravelsen, med barnet fortrinnsvis.. Når du er der kan du jo spøre barnet ditt sin farmor om dere er velkomne i laget etter på. Kan være godt for både farmor og far at barnet er der, det tar ofte fokus litt bort fra alt det triste!
Anonym bruker Skrevet 2. september 2008 #6 Skrevet 2. september 2008 samme debatt på bim:) http://www.barnimagen.com/forum/thread/138594605
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå