Gå til innhold

Hva ville du gjort..??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Oldemoren til mitt barn er død og det skal være begravelse neste uke. Jeg har bestemt meg for å gå i begravelsen, men er i tvil om jeg skal gå i laget som er etterpå.

 

Forholdet til far og konen er heller dårlig, men jeg har grei kontakt med eks-svigermor...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ikke gått, hvis jeg ikke var invitert iallefall..

men det er bare meg da!

Skrevet

Naturlig å gå i kirka til selve begravelsen, men jeg hadde ikke gått i laget etterpå - dersom jeg ikke hadde blitt bedt da.

Skrevet

jeg er ikke blitt bedt personlig. Men i avisen stod det at alle som ville er velkommen.

Skrevet

Dra i selve begravelsen, med barnet fortrinnsvis..

Når du er der kan du jo spøre barnet ditt sin farmor om dere er velkomne i laget etter på. Kan være godt for både farmor og far at barnet er der, det tar ofte fokus litt bort fra alt det triste!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...