Gjest Skrevet 2. september 2008 #1 Skrevet 2. september 2008 sitter jeg på flyet til Spanias sol og varme:) ahhhhh nedtelling her hjemme nå
hva skal barnet hete? Skrevet 2. september 2008 #2 Skrevet 2. september 2008 Heldiggris!!!! Håper du får en fin tur!
Lysbryter Marcus 06&Mathias 08 Skrevet 2. september 2008 #3 Skrevet 2. september 2008 Å, så deilig- Vi reiser om en måned nedover til huset vi har der nede...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå