Gå til innhold

Kan man se kjønn på ultralyd????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om det er mulig å se kjønnet når man er så stor som meg!? Jeg veier over 130 kilo, er 173 cm, skal på ul på torsdag og har veldig lyst til å vite hva jeg får.... Er det noen som har erfaring eller vet noe om dette??? VELDIG NYSKJERRIG ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det bør ikke være noe problem å set det samme på ultralyd som hos en normalvektig. Alternativt kan du bli bedt om å komme tilbake om et par uker når fosteret er blitt større, men det er helst om de ikke ser de indre, vitale organene skikkelig. Det er nok ansett som langt viktigere å sjekke at hjerte ol fungerer som det skal =) Men ser de det ene skal de nok i utgangspunktet ha mulighet til å se det andre også, så fremt barnet ikke legger seg slik til at h*n vil holde det hemmelig.

Skrevet

jeg er kun 3 kg mindre enn deg, og er bare 164 høy.. har ikke vært noen problemer med å se kjønn, noen av gangene. :o)

Skrevet

Så flott!!! Da blir det spennende :) samboeren min har 4 barn fra før, og jeg har èn så det hadde vært så artig å få vite! Uansett hva det blir så er den lille hjertelig velkommen!!! Det er åtte år siden sist så da er det mange spente søsken!

Skrevet

jeg var på 3d ul og skulle se kjønnet, når jeg spurde sa han som utførte det: "ja du har jo litt mye her da så er ikke sikkert vi kan se hva kjønn det er"... så tok han et tak i magen min... jeg er ikke så veldig nærtagende så jeg tok det med et smil, men hadde han sagt det til rette personene så hadde kanskje han fått seg et klaps på kinnet! ganske frekt å si sånn! men han klarte heldivis å se at det var en jente da:) er forøvrig 165 høy og 92 kilo...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...