Anonym bruker Skrevet 2. september 2008 #1 Skrevet 2. september 2008 Jeg har ikke kanal FEM.. er det noen andre måter å få med seg prgrammet på? Nett f.eks? I såfall hvor?
hva skal barnet hete? Skrevet 2. september 2008 #2 Skrevet 2. september 2008 Det lurer jeg også på!!!
Hegemor og Marcusgullet Skrevet 2. september 2008 #3 Skrevet 2. september 2008 Gå inn på www.maxdome.no, som er tvnorge's og Fem's nett-tv. Der kan du betale en viss sum for å få tilgang til hele serien på nett etterhvert som den har blitt vist på tv.)
Anonym bruker Skrevet 2. september 2008 #4 Skrevet 2. september 2008 Ok, takk for svar! Betale og greier.. jaja, får vel punge ut da..
Hegemor og Marcusgullet Skrevet 2. september 2008 #5 Skrevet 2. september 2008 Tror det koster rundt 50-60 kr, var ca. det jeg betalte for 1.sesong ihvertfall:o) Billigere å kjøpe hele serien med en gang, enn en og en episode.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2008 #6 Skrevet 2. september 2008 Ja, så det så det er slik at hvis man kjøper serien på nett, så får man se episodene først etter de har vært på tv?
Hegemor og Marcusgullet Skrevet 2. september 2008 #7 Skrevet 2. september 2008 Ja, de blir lagt ut dagen etter tror jeg:o)
Anonym bruker Skrevet 2. september 2008 #8 Skrevet 2. september 2008 Oi, ok.. da får man holde seg unna DIB den dagen programmet har vært så man ikke får hele episoden fortalt ;D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå