Gå til innhold

Overreagerer jeg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Buhu. Jeg har blitt kalt både gamla, tjukka, og kalkunf... her inne. Sitter her å gråter nå...og lurer på om jeg bør klikke i vinkel her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trolig tåler de fleste av oss dette, men uansett så synes jeg det er lavmål at visse driver å skyter møkk på visse grupper til stadighet.

Tror du det er moro for en som feks har skikkelig problemer med overvekt, strekkmerker eller andre ting å stadig se dritt spys ut om at de er stygge, ekkle osv?

Det er virkelig god humor du.....prima vare.

Skrevet

Helt ærlig. det er vel ingen tråder jeg har flira mer av enn doktorn sine, og fått så hatten har passet av samme person opptil flere ganger, og da spesielt i vaksinedebatten. Må jo være forferdelig moro å provosere, når folk tar seg nær av det gang på gang. Er evnen til å forstå tøys, tull og ironi noe som kommer med åra tro? Tipper de fleste er seriøse så det holder i privaten og jobbsammenheng. Han og. Han kan godt si at jeg er stygg og gammel. så vidt jeg vet har han ikke sett meg...eller deg.

Skrevet

Jeg er egentlig litt lei av råder som utarter seg litt sånn: "Ja, enig!" Men her ser jeg meg bare nødt til å være enig jeg også.

Jeg er så dritlei av Yppert sine innlegg, og nå er det jo slik at det er ikke bare å overse de heller. Han legger jo halve innlegget i overskrifta hver gang.

Det er egentlig merkelig at han fremdeles er her, for det har vel aldri vært en bruker som har fått flere klager på seg.

Skrevet

Må jeg bare få si. At jeg skjønner egentlig ikke hva det er å ta seg så nær av. Eller bry seg om. Jeg tror derimot at det er noen av de tilsynelatende godmodige på skravle ol. med nick som ikke opptrer så fint selv på anonymforum.

Skal si det er mange skjøre folk her. Kan ikke folk bare bry seg med sitt eget. Og hoppe over det man finner støtende.

Skrevet

Ja, først klikker du i vinkel. Så klager du til moderator. Og når ingenting skjer, legger du ut fullt navn og adresse på den du ikke liker på anonymforum.

Eehhh.. Jeg får en sånn rar følelse... Det er akkurat som om dette har skjedd før...

Skrevet

Enig meg Tøysetipp. Alle må jo se at dette var hans form for humor? Man trengte heller ikke å lese innleggene hans om det er så provoserende. Om hjeg syes han har en god sans for humor er en heeelt annen sak.........:)

Skrevet

Jeg kommer ihvertfall til å savne Yppert!! Har også fått gjennomgå et par ganger, men lo like godt da, som jeg gjør ellers.

Jeg kan ikke fatte og forstå at noen tar seg nær av det?

Jeg skal banne på at mange av de som skriker om hvor lei de er Yppert og hans "hetsing", er flinke til å gjøre det samme, bare hjemt bak anonymknappen...

Skrevet

Er jeg en av bare noen få som jamt overså glatt innleggene til den godeste doktorn (og Angelica også)?

Etter å ha lest et par av de, så skjønte man jo lett hva det gikk i...

Har ikke verken blitt ilter eller støtt, jeg -og takk for det :-p

Skrevet

det er et nettsted for guds skyld!!! hvordan kan du sitte og gråte pga usaklighetene til noen du ikke har møtt engang? det er jo ingen her som vet hvordan du ser ut! eller hvor gammel du er!

hvorfor bruke tid her, hvis det går sånn innpå deg??

kort sagt:ja, du overreagerer!!

Skrevet

Jeg gjør det, ja? Snufs. Tørker tårene her;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...