*Askepott og hjelperene * Skrevet 2. september 2008 #1 Skrevet 2. september 2008 Da er det bestemt! vi vil ha en baby til og begynner prøvingen snart. Men hvor fort etter P-Pille slutt ble du gravid? Hvor stor er sjangsen for at det klaffer mnden etter P-Pille slutt?
hva skal barnet hete? Skrevet 2. september 2008 #2 Skrevet 2. september 2008 Jeg glemte å ta EI pille. Sånn ble jeg gravid, så sjangsen er nok stor vil jeg tro.
*venter på nr 2* Skrevet 2. september 2008 #3 Skrevet 2. september 2008 Fikk ikke mensen igjen etter pilleslutt en gang. Testen lyste GRAVID 6 uker etter jeg sluttet. Lykke til!
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 2. september 2008 #4 Skrevet 2. september 2008 Jeg kommer som vanlig med mine uttalelser som trekker ned snittet, hehe. 1. mann; 3 pp 2. mann; 2,4 år og 1 prøverør ;o) (og det er ikke noe "galt" med noen av oss).
Mamma+2 Skrevet 2. september 2008 #5 Skrevet 2. september 2008 jeg gikk på p-piller i mange år, så når vi bestemte oss for å prøve så regna jeg med at det ville ta tid...men jeg hadde en mens , så var jeg gravid....så det kan gå raskt og
Scorpiogi Skrevet 2. september 2008 #6 Skrevet 2. september 2008 Første gangen sluttet jeg i juli og ble gravid i november.. Andre gang, sluttet i oktober, ble gravid i slutten av november..... ikke så lang tid for meg. Men for andre kan det ta lengre tid har jeg hørt.. bare sånn at du ikke stresser...
Axus' girlfriend Skrevet 2. september 2008 #7 Skrevet 2. september 2008 hadde en mens periode etter p-pilleslutt før jeg ble gravid:)
Gjest Skrevet 2. september 2008 #8 Skrevet 2. september 2008 Sluttet på pillen i slutten av april, ble gravid i begynnelsen av juni (men hadde ikke sex i mai fordi gubben ikke var helt klar for å bli pappa på nytt... overtalte han i juni og da var jeg gravid på første forsøk.)
Gjest Skrevet 2. september 2008 #9 Skrevet 2. september 2008 Med førstemann ble jeg gravid etter 3mnd:) Med andremann ble jeg gravid med en gang:) Lykke til med prøvinga:)
~sjiraff~ Skrevet 2. september 2008 #10 Skrevet 2. september 2008 Ble gravid på første EL etter pilleslutt på begge barna. Altså ca 14 dager etter siste pille.
En snupp - og en knert i magen Skrevet 2. september 2008 #11 Skrevet 2. september 2008 6 uker Kjente dobbel eggløsning første syklus, fikk mensen, så kjente jeg en eggløsning, og der satt hun! Det hører med til historien at vi egentlig hadde tenkt å vente et halvt år, men nå har vi verdens flotteste datter!
melkekua™ Skrevet 2. september 2008 #12 Skrevet 2. september 2008 Førstemann satt i 1pp etter p-pilleslutt Andremann der hadde jeg ikke brukt noen form for prevansjon før vi ble prøvere, og vi brukte 13pp før han satt.
DoubleTrouble Skrevet 2. september 2008 #13 Skrevet 2. september 2008 Hei! Så koselig da:))) Meg tok det 1 år før jeg ble gravid, men da hadde jeg gått uten piller i flere år. Nå er vi lykkelige foreldre til tvillinger på 1,5 år:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå