Gjest Skrevet 2. september 2008 #1 Skrevet 2. september 2008 Tror rett og slett jeg har en litt intens syklus denne mnd. I dag kjenner jeg mens-agresjonen flyte i årene mine. Jeg kan like godt inrømme det ;-) , jeg blir småsinna noen dager før mens. Kjenner det på kroppen og bruker en del energi for at det ikke skal gå utover andre folk. Så i dag har jeg vel egentlig fått bekreftet at mensen kommer om ca 1 uke og at stikkingene mine bør følles opp hvis de ikke gir seg. Kan jo være cyste på eggstokken. Godt jeg haar bestilt 10 graviditetstester, kanskje jeg skal bestille el-tester også? Gynekologen min mente at det holdt å ha sex ca 3 ganger i uken, hvis alt er normalt med oss. Og etter 2 barn og graviditeret på første forsøk så tviler jeg på at det er noe galt.
Dotten Skrevet 2. september 2008 #2 Skrevet 2. september 2008 Æsj da, men så lenge tanta ikke har dukket opp (og forhåpentligvis ikke gjør det heller), så er det håp! Husk at hormonene løper løpsk ved en graviditet også, så kanskje? Krysser fingrene for deg jeg! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå