Gå til innhold

Anbefaler det nye nr av Bryllup

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjøpte det nye nr av bladet Bryllup i går og sitter og blar litt igjennom nå.

Endelig, finner jeg et blad som har den informasjonen jeg trenger!

Her er det bilder av forskjellige borddekorasjoner, tips til hvordan dekorere et bord, hvordan lage et rimelig bryllup, eksklusivt bryllup osv osv osv... Og jeg har ikke kommet halvveis i bladet en gang ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvor får jeg kjøpt det bladet? har lett overalt syns jeg

Skrevet

heter d bare Bryllup? har både Ditt Bryllup bladet og Bryllupsmagasinet..

Skrevet

Mener du det årgang 13? Det som har svart bakgrunn og en dame med hatt med hvite fjær på utenpå?

Det er i såfall gammelt. Men hvis det har kommet et nytt vil jeg også gjerne få tak i det! Jeg sendte jo sambo for å kjøpe det nyeste nr når jeg leste dette innlegget og han kom hjem med det gamle jeg allerede har....;-)

Skrevet

Det sier hvor mye jeg vet om bryllupsblader :S

Bladet er "Ditt Bryllup".. så ikke den usynelige lille skriften på siden som sa "ditt".

Dessverre er det år 13. Har ikke sett det før så jeg trodde det var nytt.

Den har i hvertfall noen geniale artikler for de som ikke har den fra før av ;)

Skrevet

Er det noen av dere som vet når det kommer ny utgave ditt bryllup eller bryllupsmagasinet? Prøvde å se etter det i bryllupsmagasinet men kan jo hende jeg er litt blind :)

Skrevet

Ditt bryllup kommer vel en gang i året. Tror det er i februar!!?

Skrevet

Det er i februar ja. Men syns jeg leste et sted bryllupsmagasinet kommer to ganger i året.. Så da kommer det kanskje et nytt snart:D

Skrevet

Ja det har jeg også hørt, og jeg har ett jeg kjøpte i fjor høst og ett jeg kjøpte på nyåret. Men i det fra i fjor høst står det når det i januar/februar skulle komme ut. Det gjør det ikke i det siste, såvidt jeg kan se.. :) Så jeg lurte på om noen kanskje visste? :)

Skrevet

Ditt bryllup bladet blir utgitt en gang i året, februar mnd. Det sto det ihvertfall på hjemmesiden deres, dittbryllup.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...