Gå til innhold

Svak, svak, svak positiv, billigtest

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikm på fredag, og tok nå en billigtest. Da kom det fram en supersvak positiv strek. Men man så den var der. Tok på søndag og, da var det ingentimng der. Kan den vises svakt, selvom man ikke er gravid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det tror jeg også! Gratulerer sååå masse og lykke til!

Skrevet

henger meg på her og sier

gratulerer så mye:-)))))))))))))))))))))))))))

Skrevet

Jeg tror også at du er gravid!! Gratulerer!!!

Ta en til imorgen tidlig om du kan da vell :) Gleder meg til å høre om hvordan det går :):)

Skrevet

Føler dette er for godt til å være sant... :o) Hehe. Må teste igjen i morgen ja. Kan den endre seg mye på 1 døgn? Har flere tester liggende, så tar en til i morgen. Å, er spennende. Hjelp.. hehe:o) Tusen takk alle sammen!!

Skrevet

Når snuppa ble til testet jeg pos 5 dager føre IKM testet en sønd,og skulle ikke ha mens føre fred.

Var pos den;)

Så gratulerer du er gravid;)

Skrevet

Testet selv pos 6 dager før ikm med billigtester, dog svake streker. Men testet samme dag med CB digital, og den viste gravid. Er strek er en strek.

Gratulerer så masse med spiren og Lykke til:)

Skrevet

Tenkte jeg skal ta en clerablue test i morgen tidlig. Men er kjemperedd for at den er negativ. Uff.. Håper virkelig jeg er gravid. Man kan vel ikke se antydning til to streker hvis den er negativ på billigtester? Eller?

Skrevet

Jeg testet negativt med billigtest senest i dag tidlig, og jeg hadde ikke greid å se en strek uansett hvor mye jeg ville ha en. Den er helt hvit bortsett fra kontrollstreken. Så det er nok som de andre her sier, gratulerer, du er gravid! :-)

Skrevet

Nå ble jeg letta:o) Hehe.. Krysser fingrer for at den i morgen tidlig er like positiv!! Tusen takk!! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...