Gå til innhold

Ferieanbefaling?

Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi reiser (kanskje) 2 par sammen (4 voksne rundt 30, 2 barn på 3 og 4 og to babyer på +/- 6mnd). Lyst å slappe av, ha litt gøy for ungene, god mat og ikke altfor pes reisevei - hva vil du anbefale? Kan enten bo i hus sammen alle, eller hver vår leilighet i samme kompleks.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heller Syden enn by, men litt å finne på "må" det jo være (uten storbystress - orker ikke det med to barnevogner og to som burde gå i bånd i større forsamlinger).

Gubben har litt lyst å reise til Danmark og leie hus, mens jeg kvier meg litt for jeg vil ha safere vær :o)

Skrevet

Og ikke sviiiiiindyrt. Reise, bo og minimum frokost bør helst ikke koste mer enn 20tusen pr familie, gjerne billigere.

Skrevet

Anbefaller Mallorca, Alcudia jeg da. Langgrunne oversiktlige strender slik at ikke unga som burde gått i bånd forsvinner under vann på et blunk. :-)

Det er barnevennlig, flatt og fint - dvs fint med barnevogn.

Alcudia er kjent for å være bra for barnefamilier, så nesten alle resturanter har tilrettelagt for små barn. Reiser man ditt i fellesferien så koster det litt, men reiser man utenom den så er det ikke så ille synes jeg.

Skrevet

Reis til Bornholm i Juli, da får dere pent vær og lange hvite sandstrender:o). Kombinasjon av syden og danmark, så da blir både du og gubben fornøyde. Ikke så lang reisevei og ikke så dyrt heller.

Se www.bornholminfo.dk for mer info;o)

der har de både hytter, hotell og campingplasser, så nok å velge i:o)

Skrevet

Jeg storkoser meg når vi drar til Mallorca, bor på Viva Bahia litt utenfor Alcudia. Veldig barnevennlig og nydelig strand som er langgrunt og man har full oversikt hele tiden over barna.

Leilighetene er trivelige også.

Skrevet

Thanks! De vi (kanskje) reiser med har vært endel på Mallorca fra før og skryter veldig (selv om prisene ute er "norske") så det er absolutt et alternativ. Bornholm har jeg tenkt mye på, men glemmer det alltid av når jeg tenker ferie, så det må sjekkes :o) Ikke sikkert vi blir å reise, men godt å tenke ut litt alternativer om vi til slutt bestemmer oss :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...