greentea Skrevet 2. september 2008 #1 Skrevet 2. september 2008 Var hos legen i går og fikk sykemelding frem til permisjonen starter i neste uke. Hadde "planlagt" dette ettersom det har blitt fryktelig slitsomt på jobben den siste tiden. Så virkelig frem til å bake, trene, sove- til og med å vaske!!! Men i stede ligger jeg rett ut på sofaen med en solid forkjølelse!!! Vondt i halsen, hodet og kroppen fungerer ikke slik jeg skulle ønsket. I tillegg har jeg ikke matlyst, så det er begrenset med energi jeg får i meg:( På den positive siden har jeg hele Friends- samlingen!!! Også varer jo ikke dette evig. Får bare gjøre det beste for å pleie meg selv slik at jeg blir fort frisk og kan nyte denne siste tiden!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå