Gå til innhold

Ikke helt i form, nei...:(


Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos legen i går og fikk sykemelding frem til permisjonen starter i neste uke. Hadde "planlagt" dette ettersom det har blitt fryktelig slitsomt på jobben den siste tiden. Så virkelig frem til å bake, trene, sove- til og med å vaske!!!

 

Men i stede ligger jeg rett ut på sofaen med en solid forkjølelse!!! Vondt i halsen, hodet og kroppen fungerer ikke slik jeg skulle ønsket. I tillegg har jeg ikke matlyst, så det er begrenset med energi jeg får i meg:(

 

På den positive siden har jeg hele Friends- samlingen!!! Også varer jo ikke dette evig. Får bare gjøre det beste for å pleie meg selv slik at jeg blir fort frisk og kan nyte denne siste tiden!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...