SOL*SOL Skrevet 2. september 2008 #1 Skrevet 2. september 2008 spurte meg i dag om jeg hadde baby i magen???? Og begynnte dermed og legge ut at babyen blir puttet der av pappa, og at dem kommer ut gjennom tissen. Jøss, for det første er jeg ikke gravid, magen er flatere enn noen gang, for det andre har vi aldri så mye som nevt hvordan babyer blir til. Så jeg ble litt forskrekket over hele uttalelsen. Men kan jo ikke annet enn le, hu var jo så søt og ivrig.
metaMORfose Skrevet 2. september 2008 #2 Skrevet 2. september 2008 Små gryter har også ører, sier min svigermor! )) Min fireåring har ikke skjønt det. Hun trodde at babyene kom ut gjennom navelen, og at damer måtte ha skikkelig store pupper for å kunne få barn, og pappaene store rumper. hehe.. Skriv det ned, det er en morsom hitorie å fortelle henne når hun kommer i puberteten.. hihi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå