Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 2. september 2008 #1 Skrevet 2. september 2008 Har det skjedd her på skravle eller på Krangle/Anonym? Èn kveld ute av huset og jeg føler nesten jeg er på en annen planet ;oD Nå MÅ jeg jo virkelig bure meg inne, nå *overdriverfordesomikketog'an*
* 5 om dagen * Skrevet 2. september 2008 #2 Skrevet 2. september 2008 det skjedde på krangle / anonym og skravle...det var full fart kan du si..
meg & to små vampyrer Skrevet 2. september 2008 #3 Skrevet 2. september 2008 Tror avsløringene var på anonym, men det meste er vel slettet nå? Var ikke her selv. Men så noen tråder her og der og ser ut som moderatorene har vært plutselig aktive med å fjerne ting.
* 5 om dagen * Skrevet 2. september 2008 #4 Skrevet 2. september 2008 kan si det sånn at ho plutselig ble aktiv ja, tok rått og råte..hehe.. alt ble slettet.. noen satt og svarte på tråder, men så ble de slettet i mellomtiden,så det var ikke så kjekt her nei.
Gjest Skrevet 2. september 2008 #5 Skrevet 2. september 2008 Hehe....avsløringen av en viss kvakksalver du sikter til? Synes ikke det er noen big deal jeg....
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 2. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 2. september 2008 Nei jeg fikk jo med meg hva nick det i hovedsak var snakk om, og det er et nick jeg bare hører om men aldri har brydd meg med å lese noe av (men så ferdes jeg aldri på krangle/anonym heller). Men kan jo tenke meg at ting føles litt odd mens det står på, hehe... JEG hadde jaffal en nydelig kveld med min beste irl-venninne og det er altfor lenge siden sist )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå