Anonym bruker Skrevet 2. september 2008 #1 Skrevet 2. september 2008 Og hva synes dere om at de står fram på tv? Og tror dere at det virker over tid?
Anonym bruker Skrevet 2. september 2008 #2 Skrevet 2. september 2008 Det bør jo virke da... hvis man følger prinsippene. Noen unger er faktisk mer umulige enn andre. Glad jeg ikke er moren til den lille jenta det handlet om i går. *grøss*
Anonym bruker Skrevet 2. september 2008 #3 Skrevet 2. september 2008 Barn blir ofte slik dem er pga hvordan vi foreldre former dem. Så hvis et barn vet at det får viljen sin med litt trass - så så klart det trasse. Syns det er tøft gjort av de familiene som stiller opp, vil vise seg på tv. Det hadde jeg aldri turt. Men hadde ikke hatt noe mot å fått noen inn i familien, for å se hva vi evt gjørt feil i saker der vi står fast. Det er så mye enklere for oss som sitter å ser programmet på tv å se "feilene" til de familiene som stiller. Kanskje vi alle skulle ha blitt filmet en dag eller to, også sett på det - så tippe jeg vi hadde sett en del feil hos oss selv også.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2008 #4 Skrevet 2. september 2008 Jeg har vært på bup m min sønn på 9 år han var 8 da. Da gjenom gikk vi det opplærigs programet og det virker. De bruker det på skolen på han også. Men han har nå fått dianose adhd. Vi lærte åssen vi skal møte barnet og hva han skal forvente av oss og vi av han.
Anonym bruker Skrevet 2. september 2008 #5 Skrevet 2. september 2008 vi ser på hele familien. etterpå diskuterer vi programmet alle sammen. tror ikke det har nyttet at bare vi foreldrene har sett på. vi tar det både som læring og som underholdning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå