Fabelaktiv Skrevet 2. september 2008 #1 Skrevet 2. september 2008 Gjerne mannlig forfatter, fagbok eller lignende. Kanksje forfattern har vært i F&B..
FanteFrøken *med kul på magen* Skrevet 2. september 2008 #2 Skrevet 2. september 2008 Bare let etter "vaksinasjon" på bokkilden så dukker det nok opp noe...
Fabelaktiv Skrevet 2. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. september 2008 Fant jeg fant.. takk FanteFrøken. Nå skal jeg lese (og le)
FanteFrøken *med kul på magen* Skrevet 2. september 2008 #4 Skrevet 2. september 2008 Bare hyggelig :-D
Miss L å di Skrevet 2. september 2008 #5 Skrevet 2. september 2008 Ja den er absolutt verdt å lese! Ganske kjent han som har skrevet den og... iallfall her inne.
Fabelaktiv Skrevet 2. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 2. september 2008 Nei så moro da de! Er det en som frekventerer dette establisementet? Trudde ikke det var så mange menn inne jeg. Er dette en hyggelig fyr eller?
FanteFrøken *med kul på magen* Skrevet 2. september 2008 #7 Skrevet 2. september 2008 Tja, noen mener vel det, men det er ytterst få tror jeg. Hører rykter om at han ikke er så glad i overvektige.. :-o
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå