Gå til innhold

Mekelige smerter. Noen som vet hva det er?


Endelig82

Anbefalte innlegg

Jeg er 5+3 dager på vei og i går kveld, og i natt har jeg hatt vondt nederst på høyere side av magen. Ekstra vondt gjør det når jeg skal reise meg raskt, eller snu meg raskt i senga. Før jeg fant ut at jeg var gravid føltes det ut som jeg hadde smerter i eggstokken på denne siden. Nå sitter det litt lenger ned(tror jeg). Noen som kan forklare dette? Blir så engstelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, litt vanskelig å si, men det kan jo høres ut som voksesmerter, at vevet strekker seg rundt livmoren..? Napper eller stikker det med avbrekk imellom, eller er det vedvarende hele tiden? Husk at mange opplever menslignende smerter gjennom de første månedene. Er du urolig og det fortsetter, så ta en tur til legen din: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette står det om i uke for uke, stikninger og smerter er helt normalt i begynnelsen av svangerskapet. -og resten av svangerskapet.... jeg hadde masse sånne smerter, og "falske rier" fra jeg var 3mnd på vei, masse "menssmerter" og stikkinger, men fikk ei perfekt jente i fjor sommer :) var veldig engstelig da, men legen brydde seg ikke om det i det hele tatt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...