Trollmora Skrevet 2. september 2008 #1 Skrevet 2. september 2008 LilleSnupp har siste året vært opptatt av babyer og barn i magen og er en skikkelig hønemor for dukkene sine. Stadig vil hun høre om da hun var baby og storebroren var baby og da trollmor var baby og ja, i det hele tatt alle sammen. Men hun lurte litt på hvor hun var da Eldstemann var baby i magen og liten baby til mamman sin. Hva svarer man på slike spørsmål da? Joda, jeg kom på å si til henne at hun var en tanke. Siden det har hun stadig uttalt "da jeg var en tanke, mamma, da likte jeg paprika" eller "da jeg var en tanke da var jeg med dere på hytta!" Søtt tenkt og det smelter stadig ett mammahjerte når hun kommer med små finurlige historier om hele familien mens hun ennå bare var en tanke:o)
Maud Skrevet 2. september 2008 #2 Skrevet 2. september 2008 Ja, hvor var vi egentlig før vi ble født? Det har adstedkommet en del undringer hos oss også. Jeg har lagt meg på forklaringen at da var du et bittelite babyfrø inni mammas mage. Jammen mamma, hvor var jeg da du var et babyfrø i mormors mage da? Det blir ganske avansert etterhver... En tanke er egentlig en mye finere forklaring. Det er klart de må ha vært et sted hele tiden. Å bare plutselig dukke opp fra intet, det er en ubegripelig tanke for både liten og stor :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå