Sitronelle Skrevet 2. september 2008 #1 Skrevet 2. september 2008 To ganger etter igangsettingsakupunktur, samt en gang av seg selv, har jeg ligget oppe hele natten med sterke mensen smerter som har kommet regelmessig...ALltid et håp da om at det skal ta seg opp og være i gang...Men neida...Utpå morgenkvisten dabber det av igjen..Utrolig kjedelig!!!! Har termin om tre dager og er utålmodig....
julibaby2 Skrevet 2. september 2008 #2 Skrevet 2. september 2008 Har ikke tatt noen form for modning, men kan melde meg inn i lei klubben. Har termin om fem dager.
sonnenschein Skrevet 2. september 2008 #3 Skrevet 2. september 2008 Er du førstegangs? Jeg er nemlig andregangs og har det lignende...Men hadde ikke dette med nummer 1....Lurte litt på om det er kanskje mer vanlig når man har født før...???
Gjest Skrevet 2. september 2008 #4 Skrevet 2. september 2008 Det er nok bare fordi dere er så utolmodige og venter sånn..... Blir som å stå å se på en panne med vann som skal begynne å koke.... det tar tid det. Stå på!
Sitronelle Skrevet 2. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. september 2008 Jeg er andregangs jeg også, og opplevde heller ikke dette med nr 1. Så mulig det har noe med saken å gjøre. Utrolig kjedelig med alle disse små "vondende" i all fall...Gir falske håp, he he. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå