Gå til innhold

Hjemme med to, dag to!


Sessa ruger igjen...

Anbefalte innlegg

Takk gode gud for at Linus er så grei, for Linea har stort sett vært klistra fast i meg. Hun er absolutt ikke i form! 39 i feber i hele går, 39,7 på kvelden. Sov godt frem til kl 3, men etter det var det mye tull. Kl 6 ville hun ha banan (spiste 3 biter) og etter det ville hun ikke sove mer. Nå sitter hun i pysjen og spiser bokstavkjeks til frokost og ser på barne-tv. Drar til legen med henne i dag altså! Det er jo tredje dagen med feber. Ga henne febernedsettende i 5 tiden tror jeg. Ser ut til at den begynner å gi litt effekt nå, for hun smiler litt! Huff, stakkars jenta mi! Er ikke vant til å se henne så medtatt. I går var mamma innom og "underholdt" meg, men i dag så tror jeg at jeg må klare meg på egenhånd. Nt hadde tenkt å jobbe litt skikkelig overtid frem til 15 for å få mest mulig avspaseringstimer mens de fortsatt har sommertid (staten ass! ;) ) kommer nok ikke til å få jobbet stort lenger enn til 16, da er han hjemme 17 og det holder i massevis for meg. Huff og huff!!

 

(forresten startet mitt nye liv, med boller til lunsj og gradiosa til middag!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff så kjedelig med sykdom når mannen begynte å jobbe igjen da. Men det er jo en del av hverdagen etterhvert - så er vel bare å forberede seg for lik situasjon her, he he. Så bra at Linus krever så lite da, det gjør det jo litt enklere. Hvordan gikk det hos legen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos legen fikk vi påvist at hun har en bakterieinfeksjon i kroppen, men det er ikke streptokokker. Så da har vi fått penicilin. Hos legen var det lang ventetid og kort konultasjon. Godt at Linus igjen viste seg fra sein beste side og sov hele tiden, så jeg bare kunne fokusere på Linea. Stakkars lille! Hun ville bare kose og sitte på fanget. Hun er jo en kosejente men ikke så ekstrem som hun er nå. Jeg holder henne vel hjemme resten av uka, regner jeg med. Hun må jo bli skikkelig frisk før hun skal i bhg igjen tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...