jordbærsjokolade Skrevet 2. september 2008 #1 Skrevet 2. september 2008 Skulle så gjerne hatt den i samlingsstunden. Er et rim eller hva jeg nå en skal kalle det. Noe med svisj svisj, gjennom sivet, så hopper vi over hekken, svømmer gjennom vannet. Noe i den duren samtidig som vi lager svisje lyder med hendene og slår oss på lårene? Noen som skjønner hva jeg mener?
Giggi, venter mai barn Skrevet 2. september 2008 #2 Skrevet 2. september 2008 Han som skal på bjørnejakt..? Først kommer man til et siv, også over en bro, opp i et tre og så kommer man til hula... Eks siv: Kan ikke gå rundt det, kan ikke gå over det... Vi må gå gjennom det... svisj svisj... Snakker da men tunga under underleppa og de andre skal herme... ¨På broen tramper du med hendene på låra når du går over... Opp i et tre tar du knyttnever oppå hverandre... Når du er på toppen av treet sider du "jeg ser meg omkring.... men jeg ser ingenting... mens du bruker håndflaten som caps.... Og så kommer du til en hule... da må du gå inn i det... Også.... Oj en BJØRN.... Vi må løpe hjem igjen.... Og da tar du hele "veien" tilbake igjen i full fart... Uten å si noe, bare imitere.. Håper du skjønner noe av forklaringen min...
jordbærsjokolade Skrevet 2. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. september 2008 Jaa:) Der var den, tusen millioner takk!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå