Gå til innhold

Gått en uke over og viser fortsatt "ikke gravid"

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har vært borti det før? Tok test på lørdag og i dag morges. Har ei jente fra før på 20 mnd, og viste positiv ganske raskt etter at mensen uteble sist. Sluttet på p-pilla for 3-4 mnd siden, og har vært regelmessig de månedene, + - 1 dag. Vet at hvis man tenker mye på det, at mensen kan bli forsinket, men tenker jo at når den viser negativ, at nå kommer vel mensen... Blir bare så frustret når det er verken det ene eller andre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke for og skuffe deg men jeg har alltid vært presis og denne måneden er jeg 2 uker over, ingen mens og negativ test.

skal ta akunpuntur til uka.

Skrevet

Ja, altså er jeg ikke det så er jeg ikke det... Forventet ikke å bli gravid første mnd vi prøvde heller.. Bare blir frustrert når det er verken eller... Kan jo legge med at jeg er veldig oppblåst og har til tider ømme pupper... Men men, time will show. Tar det for lang tid tar jeg vel meg en tur til legen..

Skrevet

Ei venninne av meg gikk en måned over før testen viste positiv. Men menstermin stemte alikevel, kroppen brukte bare lang tid på å "forstå" den var gravid

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...