Gå til innhold

hvorfor er det....

Anbefalte innlegg

Skrevet

om å gjøre å få barn i rutine????

Dumt spørsmål????

Det kan godt være,men om noen mener barn bør komme inn i rutine så tidlig så mulig..DA altså fra de er e1 uke gml,det er jo faktisk umulig!!!!!.Da lurer jeg på hvorfor de får barn....Synes bare det er helt latterlig.

Igamle dager skulle bare barn sees,men ikke høres.

Idag,hverken sees eller høres,er det siste nye eller????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her i huset har det vært babyen som bestemmer rutinene fra første dag.

Inntil de har blitt store nok til å forstå rutiner. Og det har iallefall ikke skjedd før de har vært bortimot 2 år. Leggingen på kveldstid har vært det mest konsistense her i huset.

Skrevet

Jepp,her er det også babyen som bestemmer.Ihvertfall inntil videre;-)

De som tror de har rutiner på babyen sin når de bare er noen mnd gml,skal nå jammen få seg noen overraskelser på veien;-)

Hver gang jeg tror vi begynner å nærme oss noe som kunne minne om en rutine,skfter han jammen "stilling" ;-)

Skjønne gullet mitt,og nå våkner han...

Hehe,hadde virkelig trengt noen rutiner her altså;-)

Skrevet

Her i huset er det barna som har bestemt rutinene, inntil jeg og barnet er blitt kjent. Da ser en tydeligere hvilke rutiner ungen har, og kan da styre det i den retningen en som forelder ønsker. Dette er det jeg har gjort, og det har bare tatt noen måneder å finne gode rutiner som passer for alle:)

Det barnet som fikk flaske, hadde vel tidligere tydeligere rutiner, nettopp pga flasken, som barn ikke kan få ubegrenset av. De barna som fikk pupp, brukte litt lenger tid, og var over 3 måneder før vi kunne skikkelig begynne å lage rutiner. Disse barna fikk mat ved eget behov, så det var lite jeg kunne styre av rutinelaging før dette var skikkelig etablert.

Og mine har blitt sett og hørt til fulle. Det er bare det at alle har det bedre med rutiner. Dagene er lettere å komme gjennom, uten å bli ekstra sliten(noe en lett blir med "dårlige"/uregulerte rutiner). Jeg syns jeg ser mine barn godt, og er nå hjemmeværenede på 10. året;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...