Kjerstipusen og Ane-mor Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 Jeg blir sprø!! Sov omtrent ikke natt til i går og var helt kake på jobb. Tenkte at i natt skal jeg vel hvertfall sove godt da, men dengang ei. Nå har jeg ligget i en times tid og bare vridd meg, så nå tenkte jeg at jeg like godt kunne stå opp litt. Det er så irriterende, er stuptrøtt, men sove skal jeg ikke Ikke kan jeg skylde på veslefrøkna heller, for hun sover søtt inni her...
Kanutten80 gutt 08 og gutt 10 Skrevet 2. september 2008 #2 Skrevet 2. september 2008 Våken jeg også. Men jeg liker å sitte oppe om natta. Synes det er så stille og rolig om kvelden/natten. Får vel nyte denne stillheten de siste dagene av svangerskapet. Ler. Blir andre boller framover nå. En annen døgn rytme. Men det blir bare koselig, har ventet så lenge på dette Nurket. Så nå er jeg klar for å brette opp genseren og ta fatt amming og bleie skift. Også gi masse kos og kjærlighet til den lille.
Kjerstipusen og Ane-mor Skrevet 2. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. september 2008 Hehe, joda-forsåvidt greit nok å sitte oppe om natta, men ikke så moro om man skal fungere på jobb dagen etter :/ Sitter i tillegg og har ei på opplæring, så skulle gjerne vært konsentrert og hatt lang lunte. Ingen av delene funker så veldig bra uten søvn Men ellers er jeg enig i at vi bør nyte de stille timene mens vi enda kan. Blir noen år til vi kan gjøre som vi vil på det området igjen. Men det skal bli kos da
Kanutten80 gutt 08 og gutt 10 Skrevet 2. september 2008 #4 Skrevet 2. september 2008 Uff, ikke godt å skulle fungere i jobb etter lite søvn. Også ha en på opplæring oppå det hele. Jeg har jo permisjon nå, så jeg har bare meg selv og dyra å tenke på. Skrev du et innlegg tidlig i svanerskapet ang bestemor/mormor krus. At du lurte på hvor man kunne å tak i det. Personen som skrev dette skulle gi dette til mamma`n sin for å fortelle om graviditeten.
Kjerstipusen og Ane-mor Skrevet 2. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. september 2008 Jepp, det var meg Fant til slutt noen veldig koselige i Sverige! Og det var en veldig vellykket måte å fortelle nyheten til både mamma og svigers. Mente det var noe kjent med nicket ditt også! Nå skal jeg prøve å tusle til sengs igjen, håper det blir litt soving nå! Skal begynne senere i morgen pga bassengtrening, så i utgangspunktet kunne jeg sovet litt lenger enn vanlig. Men akkurat i morgen tidlig kommer selvsagt rørlegger hit, så da må jeg opp uansett. Jaja, får vel venne oss til nattevåkingen
Kanutten80 gutt 08 og gutt 10 Skrevet 2. september 2008 #6 Skrevet 2. september 2008 Tenkte at det kanskje var deg. Jeg skrev at de hadde noen koselige krus på maxi mat på Nordby senteret i Sverige. Har tenkt på deg etterpå, for jeg synes ide`en din var så koselig. Ønsker deg en riktig god natt. Skal hoppe i loppekassa selv jeg nå. Krysser fingrene på at du sovner nå. Tvi tvi
Kjerstipusen og Ane-mor Skrevet 2. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 2. september 2008 Ja, da var det du som "redda meg" De hadde koppene på MaxiMat i Charlottenberg også, så vi kjøpte til hele besteforeldre-hurven! Så tusen takk for tipset-fant jo bare sånne juglete kopper i Norge... Sovnet sånn delvis etter at jeg la meg i natt, og da klokka ringte sov jeg selvsagt som en stein. Har tenkt å legge meg litt på sofaen nå. Er vel ikke helt lurt med tanke på søvn natta som kommer nå, men men...
Kanutten80 gutt 08 og gutt 10 Skrevet 2. september 2008 #8 Skrevet 2. september 2008 Rart med det når klokka ringer da er man halv dø og drit trøtt. Så koselig at du likte krusa, jeg syntes de var så fine og litt gamledagse. Ikke lett å få tak i sånne ting i den moderene verden vi lever i nå. Er trøtt selv kjenner jeg. Ble ikke mange timene søvn. Men jeg tørr ikke legge meg til å sove nå, da sovner jeg ikke til natta. Jeg får gå inn på kjøkkenet å lage noe middag.
Kjerstipusen og Ane-mor Skrevet 2. september 2008 Forfatter #9 Skrevet 2. september 2008 Ja, jeg også syns de var kjempefine. Var akkurat noe sånt jeg hadde tenkt meg Og alle besteforeldrene er storfornøyde og sier de er gode å drikke av også, så det var virkelig suksess! Har ikke blitt noe søvn på meg enda heller, prøver egentlig å drøye det for jeg også er sånn som gjerne ikke får sove på natta om jeg sover på ettermiddagen. Men merker nervene er frynsete etter to netter med minimalt med søvn. Sambo og pappan driver og river vaskerom her, og jeg er helt superstressa for at en av dem skal skade seg i prosessen... Tårene har strømma på for ingenting i dag også... Herremin-jeg pleier da ikke være sånn!! Jaja-skal tvinge meg våken i halvannen time til nå og så er det marsj til køys! I natt skal det soves, dermed basta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå