Chidera *tobarnsmor* Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 Seriøst - nå gjør det så innmari vondt når han rører på seg:-( Han sparker veldig oppover langs ribbeina, og det er forsåvidt greit nok. Men han romsterer også fælt nedover, kjennes ut som han borer seg mot utgangen! Og det gjør VONDT! Er vel ingenting å gjøre med, men måtte bare klage litt;-)
janicke78*fødeklarovertermin* Skrevet 2. september 2008 #2 Skrevet 2. september 2008 min virker som om den spenner opp i ribbeina for å dytte seg ut noen ganger .. ikke veldig behagelig!!!! har hørt om damer som har fått brista ribbeina!
cyberkit *fødeklar* Skrevet 2. september 2008 #3 Skrevet 2. september 2008 Da min bestemor var gravid med min onkel, så sparket han så hardt at det ene ribbeinet hennes brakk! Han fikk nå iallefall brukt det talentet sitt da, og har svart belte i karate. hehehe!
Chidera *tobarnsmor* Skrevet 2. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. september 2008 Hjelpesmin! Har ikke hørt om ribbein som brister eller knekker, men det føltes nesten ikke ut som det var langt unna i natt:-p Og det var akkurat som nevnt over her, som at han tok spenntak med beina i ribbeina for å prøve å sparke seg/skru seg nedover og ut. Håper da bare det var beina som var oppe - er ikke særlig interessert i at stumpen beveger seg så langt ned nå mot slutten!! Men tror neppe han klarer å slå så hardt med hendene da. Med mindre jeg har en proffbokser inni der;-)
Alex&Lucas&Prinsesse sin mamma Skrevet 2. september 2008 #5 Skrevet 2. september 2008 gikk de fleste mnd med forrige gutten med knekte ribbebein... konstant 2-3 bein som var knekt..brist eller forslått mange av de andre. vondt å puste og le og alt annet med bevegelse. heldigvis ikke slikt denne gangen....romstering og sparking,men ingen brudd
nr2-imagen:) Skrevet 2. september 2008 #6 Skrevet 2. september 2008 Hjelp!! Hørtes fryktelig ut!!! Bebin min sparker også opp i ribbena men heldigvis ikke knekt noe!!! Sparker egentlig mer ut i siden min. Inatt for eks kjenntes det ut som hun lå å sparket med begge bena i en kjempe fart ut i siden min!! UTROLIG vondt!! Brå voknet!!! Jaja heldigvis skal de ut snart og da kan de sparke så mye de vil!
*mamma t mathea - *fødeklar* Skrevet 2. september 2008 #7 Skrevet 2. september 2008 da misunner jeg dere nesten. min tar spenntak nedenfra og trøkker seg selv så langt opp i ribbeina hu kommer:s
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå