najs Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 Skynd dere för dette blir slettet, eller hele meg, haha Sök på DIBBER på facebook. så godkjenner jeg dere "vanlige" brukere!!! Deler historiene våres der;-)
* 5 om dagen * Skrevet 1. september 2008 #2 Skrevet 1. september 2008 skal legge den til i morra, nå er det natta :-))
* 5 om dagen * Skrevet 1. september 2008 #4 Skrevet 1. september 2008 hmmm....da skal jeg prøve nå... kanskje vi ikke er de "rette" som skal inn i den gruppa.
Mamsen86 Skrevet 1. september 2008 #5 Skrevet 1. september 2008 Hva mener du, får ikke vi nysgjerrigperer lov til å joine eller??? ;-P
Mam&Ama Skrevet 1. september 2008 #6 Skrevet 1. september 2008 hm.. kanskje det ja:p huff.. nysgjerrig som dagen er lang. Nå vet jeg hvor min datter tar det fra:p
najs Skrevet 1. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 1. september 2008 Hvem vet med dere fake profiler, kanskje dere er selveste moderator!;-)
Mamsen86 Skrevet 1. september 2008 #8 Skrevet 1. september 2008 Hahahahaha, ja pass på, vi er spioner! ;-) Ååååå, unnskyld at jeg ler, men skulle tro det var terrorisme på gang.. Eller et planlagt drap eller et nyt Toska-opplegg.. Skikkelig "watch my back"-paranoia ute å går..
Mam&Ama Skrevet 1. september 2008 #9 Skrevet 1. september 2008 fake? nå ble jeg faktisk litt fornærmet:P Tydeligvis på tide å si natta. Kanskje like greit å ikke blande seg inn i dette styret.
* 5 om dagen * Skrevet 1. september 2008 #10 Skrevet 1. september 2008 jeg er i allefall ikke noen modde...hehe... men takk for tillitten :-)) er med jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå