linny83 Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 Herregud begynner å bli skikkelig ubehagelig dette. 33 uker på vei og kynnerne har virkelig begynt å markere seg kan du si. Sittet på pc`en ca. 50 minutter og har vel hatt kynnere hvert 5 min. Kan ikke være rier da det ikke er smertefullt men magen blir stein hard, pulsen stiger og føler jeg må gispe etter luft. Vi skal ikke snakke om hvor lang tid ALT tar og kan ikke reise meg opp fra en stol uten at magen hardner og eg nesten ikke klarer å gå.. Flere i samme båt?
Siw1 *mamma til Rikke&Adrian* Skrevet 2. september 2008 #2 Skrevet 2. september 2008 Jeg er vel i samme båt! Har hatt masse kynnere siden uke 13, og begynner vel å bli ganske vant til det;) I perioder har jeg det slik som deg...at de kommer ofte og er ganske kraftige, men ikke vonde. Har vel regna ut at jeg normalt har ca 15-20 stk per dag...men enkelte ganger mer. Jeg må også stoppe opp hvis jeg får kynnere når jeg er ute og går f.eks...for det er ganske ubehagelig! Jordmor og lege har ihvertfall sagt at det ikke er farlig så lenge de ikke er spesielt vonde, men at jeg bør lytte til kroppen og ta det med ro hvis de kommer veldig hyppig!
Siw1 *mamma til Rikke&Adrian* Skrevet 2. september 2008 #3 Skrevet 2. september 2008 Er forresten også i uke 33;)
ariel 78 Skrevet 2. september 2008 #4 Skrevet 2. september 2008 Jaaa,hele tiden.Bare jeg reiser meg opp eller snur litt på meg kommer kynnerene:(Men de er vel ikke akkurat vonde,men ganske ubehagelig er det jo.Føler at jeg må tisse akutt når de kommer,våkner endel av dette på natten kan du si. Er i uke 29:)
Gjest Skrevet 2. september 2008 #5 Skrevet 2. september 2008 Hei, jeg har hatt slike kynnere siden mai, og er nå i uke 33..Har derfor vært sykmeldt så altfor lenge men alt for babyen. Jordmor og leger har sjekket opp og alt er greit, hun har det strålende der inne. Men disse kynnerene blir vondere og vondere for hver dag, og i de siste ukene er det samtidige nedpress så det holder. Om det presset skikklig og jeg føler meg uvel sier jordmor på riksen at jeg skal komme en tur inn så de får kontrollert at kynnerene er som de skal. Vi får trøste oss med at kroppene våre virkelig er forberedt når først riene kommer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå