Gå til innhold

Hva er det med dere?


Anbefalte innlegg

Skrevet

DERE ja! Dere rare mennesker som bruker all deres tid på å lage tull og bøll på en side som faktisk handler om BARN!

 

Jeg kan ikke skjønne at noen gidder å bruke så mye tid på dette forumet, som f.eks lage falske profiler og gjemme dere bak en PC for så og skrive så utrolig mye usaklig crap! Jeg regner med at de fleste her har barn. Prøv å legg like mye effort i ungen din som du gjør på pcen så går det nok bra!

 

Hurra for oss som bruker denne siden til det den skal brukes til!

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Der fikk du sagt det!!!!!

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...