Mam&Ama Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 DERE ja! Dere rare mennesker som bruker all deres tid på å lage tull og bøll på en side som faktisk handler om BARN! Jeg kan ikke skjønne at noen gidder å bruke så mye tid på dette forumet, som f.eks lage falske profiler og gjemme dere bak en PC for så og skrive så utrolig mye usaklig crap! Jeg regner med at de fleste her har barn. Prøv å legg like mye effort i ungen din som du gjør på pcen så går det nok bra! Hurra for oss som bruker denne siden til det den skal brukes til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå