~sjiraff~ Skrevet 1. september 2008 #2 Skrevet 1. september 2008 Kan ikke la slike konspirasjoner få rot vettu ;o)
* 5 om dagen * Skrevet 1. september 2008 #3 Skrevet 1. september 2008 fortsetter ho med det her, kan vi like godt gå å legge oss, er jo snart ikke noe igjen å lese / svare på jo....hehe...
Leirha Skrevet 1. september 2008 #4 Skrevet 1. september 2008 Merka det, skulle skrive.. men så ble det bare error..
kjære Skrevet 1. september 2008 #5 Skrevet 1. september 2008 Hva skjer...?? Holdte på å skrive kommentar....men plutselig ble alt borte Kan noen PLEASE sende meg pm? Please?
EierIkkeFantasi Skrevet 1. september 2008 #6 Skrevet 1. september 2008 seriøst,jaja du har nok gjerne rett i din tro om at de kjenner hverandre ja..er det mulig..huff
~sjiraff~ Skrevet 1. september 2008 #7 Skrevet 1. september 2008 Kanskje doktoren og hannah er kjæææææææææææærester! Doktor og hannah s itting in a tree K-I-S-S-I-N-G
Gjest Skrevet 1. september 2008 #8 Skrevet 1. september 2008 Næmmen snuska, driver du å legger deg ut med modde?!
Gjest Zima *pergo* Skrevet 1. september 2008 #9 Skrevet 1. september 2008 Jeg VET at moderator navnga en bruker til yppert en gang. Da jeg ba om det samme fordi noen utøvde grov personhets mot meg (verre enn det som skjedde her idag) ville de ikke fortelle meg det. Men det er kanskje annerledes når man er mann. Kjerringer, ass.
Mammaen til Isak Skrevet 1. september 2008 #10 Skrevet 1. september 2008 Dette tar jo heelt av jo............får snart ikke svart på noenting!
Gjest Skrevet 1. september 2008 #12 Skrevet 1. september 2008 jeg og askepått... har opplevd det samme...merkverdig
Banshee Skrevet 1. september 2008 #13 Skrevet 1. september 2008 Noen som husker tilbake til Gulli her inne? Hun ba en av de andre brukerne her inne råtne sammen med faren hennes (som nettopp var død), den andre brukeren reagerte, forståelig nok med å be Gulli dra til helvete og den andre brukeren, som ikke begynte, fikk advarsel av Moderator. Her er forskjellsbehandling her inne så det griner etter!
* 5 om dagen * Skrevet 1. september 2008 #14 Skrevet 1. september 2008 ja,det er helt håpløst. modde har latt han holde på altfor lenge, etter min mening.
najs Skrevet 1. september 2008 #15 Skrevet 1. september 2008 De er nok samme person. Et eller annet sted herinne for litt siden så ville de komme i kontakt med noen som kunne lage litt liv herinne. Hva ville krangle vart uten dr. yppert for eks?;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå