LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 Ikke jeg, men mamma er ufattelig plaget med dårlig ånde. Lukter død og fordervelse, og jeg (og sikkert andre også) merker det godt. VI har snakket om det også, så hun vet om det, og skjemmes naturlign nok. Så tenkte jeg skulle høre her da, om dere kloke damer har noen gode tips å komme med, noe som faktisk virker? Hun har prøvd sink, munnskyllevann og litt til, pluss alt av pastiller og tyggis.
~sjiraff~ Skrevet 1. september 2008 #2 Skrevet 1. september 2008 Den nye SB20 eller hva det nå heter også? Den skal jo gi frisk pust i 12 timer eller noe? Lenge siden hun har vært hos tannlegen?
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 1. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 1. september 2008 Alt skalstå bra til inni der, ånden var slik lenge før hun var hos tannlegen sist. Hun har spurt legen også men han anbefalte "frisk pust"... SB12, er det den på reklamen? Kan jo være verdt en sjekk.
~sjiraff~ Skrevet 1. september 2008 #4 Skrevet 1. september 2008 SB12 var det ja. Har bare hengt meg opp i at den visstnok skal være anbefalt av tannleger også (men reklame lyver jo ofte da..)
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 1. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. september 2008 Hehe, ja anbefalt av tannleger. Tipper de fleste tannleger anbefaler cola også jeg, bare de får betalt godt nok. Neida, skal nevne det for henne. Noen andre tips eller råd?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå