Gjest Zima *pergo* Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 Hvorfor holder du ikke bedre øye med anonymforum som dere skulle?
ScaryMama Skrevet 1. september 2008 #2 Skrevet 1. september 2008 Fordi jeg antydet at moderator kjenner en viss bruker? Og at det er en tydelig forskjellsbehandling her (noe som ble bekreftet ved at mitt innlegg ble slettet).
Gjest Zima *pergo* Skrevet 1. september 2008 #3 Skrevet 1. september 2008 Sinnssykt patetisk.. De burde få en ny moderator.. som ikke oppfører seg som en dårlig skolefrøken..
Odine! Skrevet 1. september 2008 #4 Skrevet 1. september 2008 Jeg har aldri sett så mye sletting her noensinne, selv om det ofte har trengtes mer!
Odine! Skrevet 1. september 2008 #6 Skrevet 1. september 2008 Hadde ikke vært farlig hvis det ikke var sant. Tenker jeg. (med mindre moderator er svært nærtagende)
Gjest Skrevet 1. september 2008 #7 Skrevet 1. september 2008 Vet du, kozy k, jeg holdt akkurat på å svare på den tråden da den ble slettet. Jeg har nemlig opplevd det samme som dere (uten å nevne noe mer) Jeg er nesten helt overbevist om at dryppert ikke er en "vanlig bruker" Utrolig snodig. Jeg antar at han har hatt tilganger her inne på lik linje med modde utfra det jeg har opplevd... it all makes sense...
* 5 om dagen * Skrevet 1. september 2008 #8 Skrevet 1. september 2008 håper jeg rekker å svare på denne før den blir sletta da. jeg tror faktisk dette kommer til å få etterspill jeg...
gaiabarn.no Skrevet 1. september 2008 #9 Skrevet 1. september 2008 Det verst av alt er at ingen sier noe... de bare sletter... uten noe forklaring eller innspill... Sikkelig nazi
Gjest Skrevet 1. september 2008 #10 Skrevet 1. september 2008 blir denne tråden slettet er jeg ikke i tvil på mine anntagelser... det er jeg vel egentlig ikke uansett Bryr ¨meg ikke om hvem denne dr. yppert er irl, men syntes det er litt ekkelt å vite at han sansynligvis har hatt tilgang til info vi "vanlige dødlige" ikke har hatt
TheGuy Skrevet 1. september 2008 #11 Skrevet 1. september 2008 Fortell oss andre dødelige det også, så kan vi få litt mer drama å kose oss med ;-)
Gjest Skrevet 1. september 2008 #12 Skrevet 1. september 2008 jeg skal oversende min info, og dere oversender deres.
Djoolia 07+08+12 Skrevet 1. september 2008 #15 Skrevet 1. september 2008 Muligens det har noe med yrket hans å gjøre..
* 5 om dagen * Skrevet 1. september 2008 #16 Skrevet 1. september 2008 dere burde dele mail adr før dere mister hverandre, her kan jo alt slettes, så dere mister kontakten helt...
kjære Skrevet 2. september 2008 #17 Skrevet 2. september 2008 Kan noen please please pm meg eller maile meg? [email protected] hvem/hva skjer?? Jeg døøøøøøør
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå