Gå til innhold

Se hit, dere som blødde under EL..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Ville bare høre deres erfaring med blod under el.. Har hatt litt rosa-aktig blod på papiret igår kveld, og litt brunlig/rosa blod ikveld.. Har hørt at man er ekstra fruktbar hvis man blør under el.. Hvordan er deres erfaringer rundt dette? =) Ble du gravid den mnd du blødde? Eller var det vanlig å blø hver mnd liksom? Har aldri før lagt merke til blod under el.. Vi har prøvd siden desember 07.

Takknemlig for svar! =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?? ;D

Det kom litt brunaktig slim imårrest også.. Har aldri hatt det slik før..

Skrevet

Jeg opplevde for første gang å blø på det jeg tror var siste dagen av eggløsningen. Fortsatte å spotte noen dager etterpå, og trodde i grunn at TR var tidlig ute. Men to dager før ikm testet jeg positivt både på clear blue digital og vanlig :):):)

Skrevet

jeg spottet litt under eggløsning å lurte på om det kunne være festeblødning da jeg har hørt om d :P å d viste seg at d var nok d...testet positivt i går...så er 5+1 i dag :)

Skrevet

Kan jeg spørre om hvor mye dere spottet og fargen? :) Vet jo at det ikke finnes fasitsvar for meg, men det er såå artig å høre erfaringer av dere ..;)

Skrevet

Hvordan var tappen deres etter el?? eller rundt el? Kjente på tappen idag, den var høøyt oppe, og veldig hard. Åpningen kunne jeg ikke nå.. Tru hva det betyr? :)

Skrevet

hei lykkeliten:) tappen min var lukket og langt oppe denne gangen...eg var gravid!:) dei andre gangene eg har sjekka etter el, har den vore lav, og en grop...masse lykke til:)

Skrevet

Hei heidi--- =)

Hyggelig å "se" deg igjen..;) Chattet med deg på bligravid for en stund siden.. TR kom 10 dager etter ikm den gang.. Hadde håpet at jeg kunne slå følge med deg inn i 1 trim, men neeei..:( Nu småblør jeg om dagen.. Kommer pittelitt hver gang jeg er på do, og på truseinnlegget kommer det brunaktig utflod..?? Tror jeg hadde el i helga, aaner ikke hva som skjer med kroppen min, hehe.. :) Ser ikke ut fom helt ferskt blod, mer rosa.aktig.. Skal notere alt som skjer nu framover, så slipper jeg å undres hvis det samme skulle skje igjen.. :)

Var tappen hard også? :) Takktakk! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...