*Lykkeliten* Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 Hei! Ville bare høre deres erfaring med blod under el.. Har hatt litt rosa-aktig blod på papiret igår kveld, og litt brunlig/rosa blod ikveld.. Har hørt at man er ekstra fruktbar hvis man blør under el.. Hvordan er deres erfaringer rundt dette? =) Ble du gravid den mnd du blødde? Eller var det vanlig å blø hver mnd liksom? Har aldri før lagt merke til blod under el.. Vi har prøvd siden desember 07. Takknemlig for svar! =)
*Lykkeliten* Skrevet 2. september 2008 Forfatter #2 Skrevet 2. september 2008 Ingen?? ;D Det kom litt brunaktig slim imårrest også.. Har aldri hatt det slik før..
lakris83 Skrevet 2. september 2008 #3 Skrevet 2. september 2008 Jeg opplevde for første gang å blø på det jeg tror var siste dagen av eggløsningen. Fortsatte å spotte noen dager etterpå, og trodde i grunn at TR var tidlig ute. Men to dager før ikm testet jeg positivt både på clear blue digital og vanlig :)
Stina&?Mamma Skrevet 2. september 2008 #4 Skrevet 2. september 2008 jeg spottet litt under eggløsning å lurte på om det kunne være festeblødning da jeg har hørt om d å d viste seg at d var nok d...testet positivt i går...så er 5+1 i dag
*Lykkeliten* Skrevet 2. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. september 2008 Kan jeg spørre om hvor mye dere spottet og fargen? Vet jo at det ikke finnes fasitsvar for meg, men det er såå artig å høre erfaringer av dere ..
*Lykkeliten* Skrevet 3. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 3. september 2008 Hvordan var tappen deres etter el?? eller rundt el? Kjente på tappen idag, den var høøyt oppe, og veldig hard. Åpningen kunne jeg ikke nå.. Tru hva det betyr?
fembarnsmammaertoppenღ ღ Skrevet 3. september 2008 #7 Skrevet 3. september 2008 hei lykkeliten:) tappen min var lukket og langt oppe denne gangen...eg var gravid! dei andre gangene eg har sjekka etter el, har den vore lav, og en grop...masse lykke til:)
*Lykkeliten* Skrevet 3. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 3. september 2008 Hei heidi--- =) Hyggelig å "se" deg igjen.. Chattet med deg på bligravid for en stund siden.. TR kom 10 dager etter ikm den gang.. Hadde håpet at jeg kunne slå følge med deg inn i 1 trim, men neeei.. Nu småblør jeg om dagen.. Kommer pittelitt hver gang jeg er på do, og på truseinnlegget kommer det brunaktig utflod..?? Tror jeg hadde el i helga, aaner ikke hva som skjer med kroppen min, hehe.. Ser ikke ut fom helt ferskt blod, mer rosa.aktig.. Skal notere alt som skjer nu framover, så slipper jeg å undres hvis det samme skulle skje igjen.. Var tappen hard også? Takktakk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå