Madamina Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 De sier man skal ikke ha sex etterpå. Kan man gå glipp av at den går? Husker ikke at den forsvant sist.
Lille-My,75 Skrevet 1. september 2008 #2 Skrevet 1. september 2008 Spurte jordmoren min om det samme, og hun sa at det slettes ikke er alle som merker noe til slimproppen i det hele tatt.
biie Skrevet 1. september 2008 #3 Skrevet 1. september 2008 hei jeg fikk heller ikke med meg at slimproppen gikk i mitt 1svangerskap.
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 1. september 2008 #4 Skrevet 1. september 2008 Man kan ha sex etter den er gått, det er etter vannet er gått man ikek skal det. Det kan jo være den detter i do uten at man merker det, men jeg må si jeg blir overraska om jeg ikke ser min denne gangen etter hvordan det var sist. Første gangen gikk den på sykehuset. Kan vel hende den går litt om litt, at man ikke merker det så godt..?
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 1. september 2008 #5 Skrevet 1. september 2008 Jeg ble snytt for hele "slimproppopplevelsen" sist gang. Kanskje den viser seg i denne runden?
svansen Skrevet 2. september 2008 #6 Skrevet 2. september 2008 jeg så heller ikke snurten av slimproppen forrige gang.. denne gangen har den holdt på å gå i siden i går, ekkel sak..
farmen Skrevet 4. september 2008 #7 Skrevet 4. september 2008 *førstegangs* er det sånn at det kommer mye eller? Blir man våt gjennom klærne?
to_i_magen Skrevet 4. september 2008 #8 Skrevet 4. september 2008 litt detaljert kanskje, men i dag har det kommet mye slim nå jeg har tørket meg etter dobesøk. tre ganger. kan den komme delvis? merket ikke noe sist svangerskap. så dette er nytt for meg. var nesten en teskje hver gang.
**Marge Simpson** Skrevet 4. september 2008 #9 Skrevet 4. september 2008 Jeg har merket at jeg har hatt mer utflod i det siste, og på søndag var det litt brunlig farge i den. Da jeg sto opp på mandag rant det plutselig et par dråper med melkaktig væske på innsiden av lårene mine. Jeg var først redd for at vannet var i ferd med å gå (er 36+3), men det kom ikke noe mer. Dagen etter hadde jeg en gynokologisk undersøkelse hos legen, og han kunne fortelle meg at det var slimproppen som var i ferd med å gå. Han sa at det vanligvis skjer over flere dager. Livmorhalsen hadde også blitt kortere, og det er vanligvis grunnen til at slimproppen går.
MammaMia=) Skrevet 4. september 2008 #10 Skrevet 4. september 2008 Har hatt en del sånn uflod som beskrives over her jeg også.. Lurer på hvordan det da er med å bade i basseng.. ??? Burde jeg holde meg unna det da? Skal egentlig på sånn varmtvanns behandling i morra men er neimen ikke sikker på at jeg tør det da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå