har nr 3 i magen :) *har født* Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 var på kontroll i dag, å de sa jeg fikk 5 poeng! skjønner ikke mye jeg nå =) hehe
har nr 3 i magen :) *har født* Skrevet 1. september 2008 Forfatter #2 Skrevet 1. september 2008 noen som kan dette bedre enn meg? =)
Herkules Skrevet 1. september 2008 #3 Skrevet 1. september 2008 ER du nær termin? Det er en liste her et sted om hvordan de poengir hvorvidt du er i fødsel eller ikke Det går på åpning, hvor hodet til barnet er osv, men jeg aner ikke noe mer for jeg har aldri vært borti at den har blitt brukt
jinte1983 Skrevet 1. september 2008 #4 Skrevet 1. september 2008 jeg har ikke fått noe poeng, hverken denne gang eller med forrigemann... aldri hørt om heller jeg, hehe... er det noe nytt de har begynt med, eller bruker de det bare noen steder?
Kanutten80 gutt 08 og gutt 10 Skrevet 1. september 2008 #5 Skrevet 1. september 2008 Kan det ha noe med denne å gjøre kanskje? Vurdering av modenhetsgrad etter Bishop Score: Ledende del (altså hode, sete eller fot - spina er forøvrig noen bein i bekkenet): I bekkeninngangen (0 poeng) Over spina (1 poeng) Ved spina (2 poeng) Under spina (3 poeng) Lengde på livmorhalsen: 3 cm (0 poeng) 2 cm (1 poeng) 1 cm (2 poeng) Under 1 cm (3 poeng) Åpning i livmorhalsen: Lukket (0 poeng) 1-2 cm (1 poeng) 3-4 cm (2 poeng) Over 4 cm (3 poeng) Konsistens: Fast (0 poeng) Middels (1 poeng) Bløt (2 poeng) Posisjon: Baktil (0 poeng) Midtstilt (1 poeng) Fortil (2 poeng) Også har han/hun lagt sammen flere ting som feks åpning og modenhet også har det gitt 5 poeng til sammen. Jeg vet ikke, men kom til å tenke på denne når jeg leste innlegget ditt.
har nr 3 i magen :) *har født* Skrevet 2. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 2. september 2008 ok =) jeg vet jeg har 3 cm åpning, og at hodet ligger så langt ned som det kan komme og er festet, at jeg er "helt bløt", men cervix er litt lang enda (noe de sa den kunne vare helt til slutten på andregangs) denne posisjonen det står om aner jeg ikke noe om faktisk =) faktisk så vet jeg ikke hvorfor de ga meg desse poengene heller jeg =) hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå