Maf og lillemann Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 jeg har litt såre brystvorter, og areola er større og mørkere... kan også kjenne livmoren, og har avogtil til mens-smerter i magen ellers enn det så føler jeg meg ikke særlig gravid altså! gleder meg til magen popper ut og at jeg kan kjenne den lille der inne =) hva med dere andre?
GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 2. september 2008 #2 Skrevet 2. september 2008 Mine nipler ha berre blitt litt større, mn det er vel siden brustene og har vokst littegrann Eg kan enda ikke kjenne livmoren har også litt mensen-smerter av og til. Eg har også noen smerter av at livmoren vokser, ubehagelig til tider det. Gleder meg til magen kommer eg også kan nesten ikke vente, åsså blir det en fantastisk opplevelse når eg kan kjenne den lille Ellers så får eg ikke sove så mye, voknet 3 ganger inatt får å gå på do :S, å den ene gangen tok det lang tid før eg fikk såve, som vanligt :S.. Så er eg vell egentlig endel trøtt og til tide, vertfall igår.. Imorgen skal eg til legen for å hørre om det fortsatt er liv der inne, etter at eg blødde for 2 uker siden, så kan eg jo også be legen kjekke om eg har får lite jern... + er blir fort svimmel viss eg reiser meg opp fort..
GuttenMin09 ♥ Jentebaby i 2012 Skrevet 2. september 2008 #3 Skrevet 2. september 2008 Er 15+1 foresten
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 2. september 2008 #4 Skrevet 2. september 2008 Jeg er like kvalm/kaster like mye opp som jeg har gjort de siste 9 (? kommet ut av tellinga) ukene, puppene er litt mer oppblåst (men ikke vokst like mye denne gangen som sist, så jeg har foreløpig sluppet unna nye strekkmerker) og magen har begynt å bule. Ikke sånn at det er tydelig babymage, ser kanskje egentlig bare veeeeldig oppblåst ut. Ikke begynt å kjenne noen bevegelser som jeg klart kan skille fra luft i magen. 3 uker igjen til UL og jeg kan knapt vente ) 15+5 i dag.
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 2. september 2008 #5 Skrevet 2. september 2008 Og så har jeg en utflod som ikke ligner grisen! Blærk!
Maf og lillemann Skrevet 3. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 3. september 2008 hehe, tydeligvis er det meste normalt! sover ikke så godt jeg heller, som dere sikkert kan se- defor er det veldig bra at jeg er student! haha gleder meg også kjempemasse til UL, skal om under 3 uker! har vært på det to ganger før, og det var definitivt liv i den lille! Håper på å få vite kjønnet på ordinær ul'en, er så spent! er jo ikke så lenge til vi er halveis faktisk =) tiden går så fort =)
♥Mie Celine♥Håkon♥ Skrevet 3. september 2008 #7 Skrevet 3. september 2008 jeg er 16 uker idag Har tydelig babymage, og kjenner liv daglig!! det er tidlig kjent liv i over to uker nå, men nå kommer det daglige små spark. Livmora er laangt oppe! ca 5 cm under navlen. jordmor mente det var bittelitt langt opp, men ikke unormalt (forrige uke da) ømme pupper, gått opp to bh str! thihi samboer er storfornøyd haha.. men minuset er at jeg ikke orker tanken på å bli tatt på for er sååå ømt! bare klær som gnisser er grusomt.. er utrolig følsom, griner for ingenting særlig når jeg blir sliten, og det blir jeg fort!! sover godt om nattan, så lenge ikke 3åringen min vekker meg hehe Flyr på do stadig vekk, men det har vel sammenheng med at jeg drikker så mye for å holde blodtrykket oppe... Er fornøyd med svangerskapet så langt Hatt to UL, og skal ha minst to til!! joho morro vettu
Gjest Skrevet 3. september 2008 #8 Skrevet 3. september 2008 Uke 16; Fortsatt kvalm... og vondt i hodet. Magen har for lengst begynt å bule ut, ser ordentlig gravid ut nå (men er annengangs så da kommer det vel fortere tror jeg). De sier graviditeten ikke er en sykdom, men så langt er jeg uenig;-) Jaja, nok syting fra meg. Første gang hadde jeg et fantastisk svangerskap så vet hvordan det også kan være.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå