Gå til innhold

ÅÅÅÅ.... Kjip situasjon!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har seg sånn at kjæresten min har et par ekser. Som alle andre, selvfølgelig. MEN... flere av disse jentene er psykisk ustabile, og de synes tydeligvis at min kjæreste er en man kan stole på. Det er jeg selvfølgelig veldig glad for. Men de kommer jo til han hver gang de føler seg spesielt suicidale! Da vi hadde kjent hverandre i kun en uke (selvsagt en svært kritisk tid for oss), kom eksen hans på besøk fra utlandet. Jeg visste godt at han ikke hadde følelser for henne, men han hadde sagt at hun kunne komme før han møtte meg. Hvor syk hun var på dette tidspunktet, vet jeg ikke, men det var nok på hengende håret. Hun har ikke gitt lyd fra seg siden.

Og så i kveld fikk han plutselig en melding på msn fra en annen eks. Hun sitter i et annet land og tar piller. Sier hun skal dø og ville si ha det til han. Så han får selvsagt litt hetta. Han vil jo ikke at hun skal dø, men hva kan han gjøre da?? Han er jo her, og har absolutt ingen planer om å dra til et annet land for å redde ei dame han ikke har pratet med på over to år!

Jeg vet ikke helt hva jeg mener med dette, men jeg blir litt satt ut... Hvor mange damer skal komme krypende ut av glemselen for å reddes?? Føler meg som en grusom person som i det hele tatt blir sur for dette her, og det er vel derfor jeg velger å ikke si noe til ham. Men....

AAAAAAAARRGGGHHH!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan virke som om kjæresten din har hatt en tendens til å finne seg "svake" jenter som trengs å "reddes".. Noen menn er sånn, de ønsker noen å beskytte.. Dette ser ut til å komme tilbake for å bite han i ræva nå, dessverre..

Han skal ikke ha livene deres på samvittigheten. Dette er psyke damer som trenger proffesjonell hjelp!

Hvis det er noen trøst så ville jeg også reagert på dette ;)

Skrevet

Ja, jeg har tenkt tanken selv. Det er faktisk fire stk av dette kaliberet!!

Jesus Kristus. Jeg begynner å tro at jeg er den første av damene hans som faktisk vil leve... Huff!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...