Gjest Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 er jeg gravid eller evnt når, ser du noe om hus og økonomi?? tusen takk=) 251187 ida 090587 glenn
Baby-bea Skrevet 1. september 2008 #2 Skrevet 1. september 2008 Ikke gravid, men ganske snart. Du får beskjed om¨å se litt på livsstilen og syklusene dine :-) Får opp 3 mnd. Det kan bety at du blir gravid iløpet av 3mnd eller om 3mnd. Ser egen bolig, men at dere sliter litt mht økonomien. Dyrt hus kanskje. Det vil gå bra dersom dere prioriterer riktig. Fremtid handler jo om valg. jeg får bare opp det som er mest sannsynlig ut ifra dagens ståsted. Så kan dere gjøre et valg som forandrer fremtiden deres nok en gang :-) Jeg får opp at du er ekstra sensitiv for tiden. disse følelsene dine skal du ta vare på og gjør det som føles riktig for deg :-) Tålmodighet er et annet stikkord. Men samtidig skal du ikke holde tilbake. Gjør det du ønsker, men tenk igjennom ting og ikke vær så utålmodig. Løsningen/svaret på det du ber om kommer når det passer best. Alt er som det skal være nå og ting skjer i den rekkefølgen som er best for deg :-) Stol på magefølelsen og følg det som føles rett. Du vet akkurat hva du skal gjøre :-) Lykke til :-)
Gjest Skrevet 1. september 2008 #3 Skrevet 1. september 2008 tusen takk=) dette skal jeg huske på=) jeg er skytte vettu og vi er utolmodige=) hehe jeg skal gi deg tilbakemelding jeg=) nok en gang tusen takk=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå