Eat sardines and die Skrevet 1. september 2008 #1 Skrevet 1. september 2008 For her sitter dere jammen meg enda...hehe. Må si jeg har funnet noe bedre å fordrive tiden min med..., WoW snakker jeg selvfølgelig om. For et spill, for en visjon, for en opplevelse.......og for en tidsbruk av dimensjoner...hehe. Bekalger at ejg har vært ehr lite. Kan ikke love at ting endrer seg etter at jeg endelig har funnet mitt kall i livet.....hehe.
Eat sardines and die Skrevet 1. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 1. september 2008 Du er alltid hyggelig du cat...
Eat sardines and die Skrevet 1. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 1. september 2008 Så spennede da askepått...ikke si du er ferdig. jeg har såvidt startet med det. Er ganske fersk i gamet. Gleder meg til å oppdage mer ved spillet.
Aylinah Skrevet 2. september 2008 #6 Skrevet 2. september 2008 Hvilket realm spiller dere på da? Kul tiraas her
Eat sardines and die Skrevet 2. september 2008 Forfatter #7 Skrevet 2. september 2008 Jeg er inne på Bronzebeard. Trives meget godt der må jeg si...hehe. Noen flere som spiller her, eller er vi ganske alene om å være hekta?
Cat.68 Skrevet 2. september 2008 #8 Skrevet 2. september 2008 Jeg aner ikke hva det er snakk om engang (litt flau)
Aylinah Skrevet 3. september 2008 #9 Skrevet 3. september 2008 Hehe Cat, Heller vi som skal være flaue kan jeg fortelle,hehe det er World Of Warcraft,hehe ringer det en bjelle nå,i stede for wow mener jeg
Cat.68 Skrevet 3. september 2008 #10 Skrevet 3. september 2008 Hehehe, ja da har jeg ihvertfall hørt om det.
Aylinah Skrevet 3. september 2008 #11 Skrevet 3. september 2008 Hehe der kan du se,intet å rødme for *flire*
Synn(d)e Skrevet 3. september 2008 #12 Skrevet 3. september 2008 Neida - ingenting er forandret. Du slengersom vanlig innom for å fortelle oss at du ikke er her så ofte. "Her sitter dere jammen meg enda hehe.." Du er jammen mye bedre som har klart å bli hekta på wow!
Eat sardines and die Skrevet 3. september 2008 Forfatter #13 Skrevet 3. september 2008 Har du savnet meg så mye at du føler du må avvise meg littegrann? Det er greit d vennen... Og merk deg...jeg sier ikke at jeg er bedre, det var din tolkning, men det er mulig du føler at det er slik verden ser på deg fordi du har tilbrakt mesteparten av tiden din her? Ikke vet jeg. Det jeg derimot vet, er at WoW er gøy, men ufattelig tidskrevende. Håper det blir bare slik i starten, omtrent som da jeg begynte å være her... ...at det går litt over etterhvert mener jeg.
Eat sardines and die Skrevet 3. september 2008 Forfatter #14 Skrevet 3. september 2008 Forresten, jeg tar det tilbeke. Jeg sa faktisk at jeg hadde funnet noe bedre...senilitet er en av faktorene som udiskutabelt følger med WoW:..i hvert fall i mitt tilfelle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå